שיווק אפליקציות ושיווק דרך סלולאר 

שיווק דרך סלולר מהווה השלמה מושלמת לשיטות השיווק הסטנדרטיות, ובעקבות הפופולאריות הרבה של מכשירי הסלולר המתקדמים שיטת השיווק הופכת למתקדמת ורווחית יותר ככל שהזמן עובר.

בעוד שבעבר, שיווק סלולרי התאפיין בעיקר בשליחת הודעות SMS המציעות את השירות החדש, כיום שיווק סלולרי הוא עולם ומלואו שהצלחתו כמשלים שיווק יעילה ובדוקה.

למעשה, שיטת השיווק הסלולרית לוקחת בחשבון את המאפיינים הייחודיים של הסאמרטפונים – בעיקר בתחומי המולטימדיה (יכולת להציג סרטונים באיכות גבוהה, חיבור מהיר קבוע לאינטרנט),  וגם במאפייני זיהוי המיקום וצרכי הלקוחות.

בצורה כזאת, השיווק הסלולרי מהווה שיווק מפולח ביותר, המסוגל לספק תוצאות גבוהות במיוחד.

השיווק הסלולרי  בא לידי ביטוי במגוון רחב של שיטות – בין השאר פרסומות באתרים שונים, פיתוח אפליקציות ייעודיות ותדמיתיות, שליחת סרטונים מגרים, ועוד.

 בעמוד זה, תמצאו מגוון חברות שעוסקות בעולם השיווק דרך הסלולר. חברות אלה הן מומחיות בתחום, ויספקו לכם את השירות הטוב ביותר בכדי לקדם את האתר או המוצר החדש שאתם מעוניינים למכור.

אם אתם מעוניינים לקדם אתר חדש, חשוב שתיקחו בחשבון את העובדה שבניית אתר חדש צורכת כמות משאבים אדירה – בזמן ובכסף. בניית האתר, קידומו, ולאחר מכן דאגה שוטפת לסיפוק רצונות הגולשים היא חווייה ארוכה ומתישה ולעיתים מסתיימת בשיברון לב.

לכן, ייסדנו את האתר Web-Sight. אנו שמאי נכסים וירטואלים. למעשה, אנו משתמשים בכלי אינטרנט מתוחכמים ביותר בכדי להעריך את שווי האתרים המוצעים למכירה. באמצעות האתר, תוכלו לקבל אומדני מחירים מדויקים ביותר עבור האתרים שאתם מעוניינים לרכוש,  ובאמצעות זה להגדיל את הצלחתכם ולהפחית את החששות  הרבים הכרוכים בכניסה לעולם לא מוכר זה!