גיוס משקיעים ועולם פיתוח אפליקציות

למרות מגמת הירידה במחירים,  פיתוח אפליקציות גם עתה היא לא דבר זול. מפתחי תוכנה וחברות פיתוח אפליקציות הם אנשים עסוקים מאד – וכשיש ביקוש, יש היצע.

על כן, אנשים רבים   מחפשים משקיעים לאפליקציות. משקיעים לאפליקציות, פשוטו כמשמעו, הם אנשים המאמינים במוצר ומוכנים למממן  את פיתוח ושיווק אותה אפליקציה (במימון חלקי או מלא). לאחרונה בארה"ב קיימת מגמה בקרב סלבריטאים, שהופכים משקיעים לאפליקציות. כמובן שגיוס משקיעים לאפליקציות שהם מפורסמים ומוכרים נותן ערך מוסף אדיר לאפליקציה, ובמיוחד אם תחום עיסוקם דומה לאופי האפליקציה.

פיתוח אפליקציות, כולם יודעים, עשוי להניב רווחים נאים. עם זאת, העניין תלוי מאד בשיווק אפליקציות. כיום ישנן מאות אלפי אפליקציות שמתחרות על ליבם של הלקוחות, וחשיבות שיווק אפליקציות הולכת וגדלה מרגע לרגע – כיום, פיתוח אפליקציות לא שווה הרבה ללא שיווק אפליקציות מושקע באותה מידע.

לאחר  ששלב פיתוח האפליקציה הסתיים, מגיע שלב מכירת אפליקציה. שלב זה, שעיקרו שיווק ומכירת אפלקציה, הינו אמנות של ממש שיש להיערך אליה בהתאם. פעמים רבות פיתוח אפליקציות נהדר נכשל בגלל שיווק אפליקציות מוטעה.

לכן, אם אתם שוקלים ברצינות לפתח אפליקציה, חשוב מאד שתתייעצו עם חברות המתמחות בשיווק. לעיתים השירות ניתן ע"י החברה המפתחת, אך פעמים רבות מומלץ להיעזר בגורם שלישי שהתמחותו העיקרית היא שיווק אפליקציות.

אם אתם מעוניינים לגייס משקיעים לאפליקציות, התכוננו היטב מראש -  האם אתם בטוחים  שרעיונכם הוא באמת מהפכני ויש לו סיכוי אדיר להצליח? האם אתם חושבים ששלב מכירת האפליקציה יניב רווחים נאים לכם ולמגייס? אם אתם סבורים שהתשובה לכל השאלות הללו חיובית, רק אז פנו למשקיעים! אחרת, הזמן יעבור ולא תשיגו כלום, היות ומשקיעים לאפליקציות מקבלים אינספור פניות.

לסיכום, אל תתייאשו וזכרו תמיד – פיתוח אפליקציות הוא בהחלט תחום רווחי וקיים בו פוטנציאל אדיר! ועם זאת, זכרו תמיד כי שלב הפיתוח הוא אינו השלב העיקרי בתהליך כולו. אם אתם רוצים לעשות כסף מהאפליקציה – חשיבות שיווק אפליקציות חייבת להיות בראש מעיינכם!

אתר זה נועד כדי להעניק לכם עצות בתחום הפיתוח וגם השיווק וגיוס משקיעים לאפליקציות. אנו בעלי שנות ניסיון רבות בתחום, ונשמח לחלוק איתכם את הידע הרב שנצבר אצלנו! כל שעליכם לעשות הוא להתקשר אלינו או למלא את הטופס, ואנו כבר נדאג ליצור עימכם קשר.