שיווק חכם דרך רשת האינטרנט

רובכם חושבים על בניית אתר וקידומו ברשת, האם לקחתם בחשבון שייתכן זאת לא הדרך?

האם שקלתם לקנות אתר מוכן ומקודם בתחום שלכם? או ייתכן להשכירו על מנת לראות אם הוא מניב הכנסה ראויה?
האם לקחתם בחשבון שייתכן שאין צורך להמציא את הגלגל מחדש כאשר הוא כבר קיים ברשת, הרי אין טעם להחליף סוס מנצח?  

-     בדקתם כבר האם התחום שלכם מתאים לרשת לפני השקעה והאם אתם בטוחים שה-SALE SPEECH שלכם עובד?
-     האם חישבתם מה גודל ההשקעה ומאמצים אשר נדרשים להרים אתר ולקדם אותו ברשת בתחום תחרותי מאפס?  
-     האם אתם יודעים איך לבקר את איכות העבודה ואת ההשקעה שלכם ברשת תוך כדי הפעילות?
-     אילו פלטפורמות ושיטות עבודה אתם מכירים? ואילו כלי ניתוח, תכנון ושיווק מתאימים לעסק שלכם?   

מקורם שכל הפתרונות אשר אנחנו מספקים בחיזוק השיווק שלכם ע"י ערוץ המדיה האינטרנטי בין אם מטרתכם להגביר כמות פניות מקהלי מטרה, להרחיב נתח השוק או להגדיל אחוזי המרה מלקוחות פוטנציאלים. על מנת להצליח במשימה עלינו לפעול על פי קריטריונים להצלחה עליהם מתבסס שיווק אינטראקטיבי.

בין הפתרונות קיימים פתרונות פשוטים כמו פרסום באיטרנט - הכוונה לפרסום בגוגל ורשת התוכן האינטרנטי וסלולרי באמצעות אתרי הנישה ומנועי חיפוש, רכישה של אתר קיים ורכישת פניות ישירות מבעלי אתרים פוטנציאלים.

פתרונות מורכבים יותר כוללים בתוכם ניהול פרויקטים בכל רמות מורכבות, מחקר, תכנון ופיתוח של המוצר. קיימים גם פתרונות שיווקיים לטווח ארוך יותר הנמשך מספר חודשים עד שנה של פעילות שיווקית בהם נכללים שירותים של שיבוח אתרים, רכישת אתרים מורכבים, שיתופי פעולה אינטרנטיים, תוכנות שותפים ומימוש חלוקת רווחים מפעילות פיתוח עסקי.         

חלק מהפתרונות ילווה במחקר, תכנון, הנדסת אנוש, שיווק ובקרה על החזרי השקעה של היחידה העסקית המשווקת. חישוב כדאיות הינה פעילות חיונית ביותר לכל עסק אשר רוצה להטביע את כף רגלו ברשת באופן מקצועי.  

כול הפתרונות האלו יכולים להגיע בשילוב עם פתרונות אחרים כגון: ניהול פרויקט, שיווקם ברשת ע"י שיטת קידום אורגאני בשילוב באז ויראלי ולמימוש השכרתו לרוכש פוטנציאלי באת הגעתו ליעד של 100K חשיפות לאתר. לחלופין ניתן לרכוש אתר קיים ברשת בשיתוף פרסום דרך אתרים קיימים בנישה. כול אילו כמובן ניתנים תוך שימוש בכלי הידע הפלטפורמות והשיווק אשר הצטברו בחברה לאורך זמן.