איך ניתן להרוויח כסף מאינטרנט מהבית?

נתחיל מהאמת  - אי אפשר להתחיל לייצר הכנסה משמעותית תוך יום או אפילו חודש מעבודה באינטרנט מהבית מבלי לבצע השקעה נבונה מכיוון שלא מדובר כאן בהימורים כגון מסחר במניות או שערי מט"ח, יחד עם זאת ניתן לבנות את עצמך באופן שיטתי תוך כדי הצבת יעדים קטנים והשגתם תוך כדי מהליך למידה לא משמעותי.

נהפוך המטבע ואומר ניתן לייצר הכנסה משמעותית, עבור חלקנו הנחוש יותר ככל ניראה, ללא גבול ממשי. על מנת לעשות זאת עליכם ללמוד לספק ערך ועניין לגולשים בכל תחום בו תראו לנכון להתפתח מבלי צורך בהשכרת משרד לחסכון בהוצאות.

אז איך עושים זאת – מה ה Action Items ?

אלה המודלים העסקיים הקלאסיים האפשריים!

  1. לתווך מידע
  2. למכור מוצרים שלך או של מישהו אחר בחנות וירטואלית
  3. מסחר בשטחי פרסום באינטרנט ומובייל  - השיטה המהירה והמסוכנת ביותר להתעשרות מהאינטרנט      

לשלושת השיטות קיים מחנה משותף אחד – בשלושתם אתה צריך לנצל את הדרישה של השוק לצריכת מידע ו/או שירותים ומכירתו לקהל העסקים ניקרא להם "ספקי השירותים".

לשם המחשה, אם השגת פרטי התקשרות אם מישהו שמעוניין לקנות מלגזה המישהו הזה שווה כסף מכיוון שאחוז ניכר מעסקאות אלו בסופו של תהליך מסתיים במכירה. נניח שהמלגזה עלתה 100 אלף ₪ והרווח של העסק התפעולי על המלגזה עומד 30% מה שמה שעסק מרוויח נקי מאותה מלגזה כ 15 אלף ₪ כך שמכירת מלגזה אחת ממנת לעסק בעצם 2 משכורות ממוצעות של עובדים בין אלו הם אותם אנשי מכירות שכירים אשר מוכרים את המלגזות עבור העסק עצמו.

עכשיו תארו לכם שאתם מקבלים כל יום בצורת בקשה דרך הטלפון או מילוי טופס אחד אחד אחד אשר מתעניין ברכישת מלגזות נניח 30 אנשים בחודש. תיכף נבהיר גם איך להשיג אותם... ובכן 30 אנשים מתעניינים מבחינה סטטיסטית מתורגמים ל 3 עסקאות בשווי 45000 ₪ רווח נקי לעסק.

אני בטוח שלחלקכם מתחילים להבין במה מדובר אך מבלי לפגוע בקבוצה השנייה נוסיף ונשאל. אז עם הוא יכול להרוויח בזכותי 45 אלף ₪ כמה הוא יכול להפריש בתוך הסכום לטובת פעילות שלי... התשובה פשוטה – כ 30% מהרווח הנקי בעל העסק יהיה מוכן לתת לך אם מבחינתו שאתה פוטר אותו מעליות השיווק הסיכונים המיותרים הרי מנקודת מוצא זו שווה לו יותר לקנות ממך יותר והינה יש לך כבר 15 אלף ₪ בחודש. הם זה פשוט עד כדי כך? מבחינה עסקית כן... ממש כך.

טוב, ננחת רגע על האדמה.... עד עכשיו הכול היה מאוד ברור אך הגיע הדבר הקשה יותר... איך לעזאזל אני משיג כול יום מתעניין חדש במלגזה?

-          קונים במקום אחד ומוכרים יותר יקר. לדוגמא אני מוכן לקנות את הפניות ממישהו שמייצר אותם ב 100 ₪ ולמכור ב 150, 200, או אף 300 ₪ ל 3 מתחרים שונים הרי בכל מקרה אותם האנשים יפנו למספר מתחרים עד שהלקוח יתעייף ויבחר אצל מי לרכוש את השירות.

-          יצירת פניות ללא השקעה כספית  – על מנת לייצר פניות בעצמנו אנחנו ללא השקעה כספית כלל צריך לדעת לקדם עסקים באינטרנט בשיטות קידום אורגני וויראלי

-          יצירת פניות עם השקעה כספית ע"י יצירת קמפיין אדוורדס בגוגל ורכישה של אותם המרות של אנשים שהשאירו לכם פרטים לחזרה או פשוט רכשו את המוצר אונליין. בדרך כלל יחזיק אותך זמן ארוך בBrake Even.   

-          רכישה של מקורות פוטנציאליים לפניות איכותיות ומיקודם של תשומת לב הגולשים לצרכים אלו.

איך ספק שעל מנת להצליח עליך לדעת גם לזהות הזדמנויות עסקיות לדוגמא ברכישת פורום המלצות לרכישת ציוד כבד לדוגמא או אפילו אתר חדשות נישתי קטן אשר פונה לאנשי מפתח ומנהלים בתעשיות שונות ולמקד את כוחו בנתיב עסקי של מכירת ציוד כבד יקר לדוגמא.

קניה חכמה של שטחי פרסום, כיום באינטרנט ומחר גם במובייל, גם קטנה ככל שתהיה אך איכותית (הכוונה לא לנראות אתר אלא לניתוח הגולשים שבמגיעים אליו) היא הדרך לייצר הכנסה כמאט מידית מאינטרנט.