שיווק לעסקים באינטרנט

אספקת פתרונות שיווק מוכנים ופרויקטאליים לחברות המעוניינות להשיג יעדים שיווקיים מותאמים לקו העסקי על פי עקרונות לשיווק מוצלח באינטרנט אינו "עניין של מה בכך" ונרכש במהלך ניסיון והתמקצעות של שנים.

אנו מאמינים כי לקוח אינו צריך לעסוק כלל בעבודה שוטפת מול חברות קריאטיב פיתוח ושיווק באינטרנט ללא יד מכוונת של גורמי פיקוח מקצועיים ומנוסים.   

אם אתם לא קבלני עבודה מנוסים ומקצועיים סביר להניח שלא תתחילו לנהל פועלים אשר יבנו לכם את הבית בכוחות עצמכם. דומה גם בעבודה שוטפת מול גורמים טכניים ופרויקטים ב-WEB. עבודה של לקוח ישירות מול גורמים ביצועיסטים מביאה לרוב לבזבוז זמן, כסף ומשאבים בעקבות גישה לא נכונה וחוסר בקיעות בשימוש נכון ביכולות הערוץ המדיה האינטרנטי ככלי שיווקי.         

דוגמאות נפוצות של טעויות:

-      חברת בנייה לא עומדת בלו"ז וגורמת לכם להפסדים כספיים.
-      האתר לא בנוי נכון ולא יכול להיות מקודם באופן אפקטיבי או גורם לכשלים ביחסי המרה.    
-      האתר לא משווק נכון, לא יעיל עסקית ואין בו שום אמצעי בקרה לנכונות קבלת החלטות לאחר הפעילות שלו. 
-      אין ספור דוגמאות נוספות בתחום פתרונות ייעודיים, מעקב, פיתוח עסקי וכ"ד. 
-     נבנה אתר בעלות גבוה אך בפועל אין בו או בפיתוח שלו צורך ממשי וניתן היה לרכוש אתר מוכן ומקודם בעלות נמוכה משמעותית מזו שלקוח שילם. 

בשיטה המקובלת כיום ברשת, בעלי עסקים מאתרים בנפרד חברה לבניית אתרים, עיצוב אתרים, קידום עסקים באינטרנט, מיתוג, מחקר, שיווק ויראלי, שיווק ממומן. לצד הטכנולוגיה משתנה ומחסור בידע מקצועי מצד הלקוחות, כלים ושיטות שיווק מתחלפות שלא לדבר על בקרת הפעילות מול הספקים הם מוצאים את עצמם אחרי תקופה לא מבוקרת חסרי ישע מול פרויקטים אשר לרוב אינם מוכיחים את עצמם לאורך זמן. זכיינות לעסקים מתחום האוכל היא אחת משיטות השיווק וההצלחה הטובות, במיוחד זכיינות מזון הופכת ליעילה יותר ככל שחולפות השנים.

מניסיוננו הרב עם גורמים שונים בשוק למדנו כי לביצועיסטים חסר אינטרס בהצלחתו של הלקוח מלבד סיפוק צרכיו מיידים, גם אם הם אינם נכונים במהותם עבור הלקוח. לגיטימי שקבלת רווחיות פרויקטאלית תוך כדי מסירת מוצר ללקוח אשר קיבל את מבוקשתו היא התפיסה הרווחת בשוק, אך למי היא חיונית באמת? לספק או ללקוח?

בגישה זו, עליכם, כלקוחות לקבל את ההחלטה הנכונה במי לבחור וכמה לשלם על בחירתכם ללא אומדנים אמיתיים האם זהו הפתרון האולטימטיבי עבורכם.    

דרכנו תוכלו לקבל הכוונה מקצועית, פיקוח בתכנון הפרויקט ושיווקו ברשת האינטרנט תוך חיסכון ניכר במשאבי זמן, כספים ושמירה על איכות חיים שלכם כבעלי חברות או אנשי מפתח אשר מזמינים פתרון מקצועי וממוקד מטרה מותאם אישית ליחידה העסקית המשווקת של הפירמה במחירים נגישים לכל יד וכיס.       

זכרו, פתרונות מצליחים מושגים ע"י ניתוח, תכנון, יישום ובקרת החזר השקעה דרך ערוץ המדיה האינטרנטי במחזור חיי הלקוחות בפירמה.