הלוחש לקונה - בניית חנויות וירטואליות

פעילות של מכירה, קנייה, או הצגת מוצר מאפיינים את ה- eshop - אתר בניית אתר תדמית. מגוון המוצרים של אתר חנות אלקטרונית גדול משל חנות רגילה והוא מוצג באינטרנט. אתר חנות זמין תמיד ולכול משתמש באינטרנט.

צפייה במוצרי אתר חנות וירטואלית לא דורשת תזוזה, ומכיוון שהפעילות של אתר חנות גדולה יותר, ישנם יותר מבצעים והנחות. אתר חנות יכול להציע מכירה של שירותים, מוצרים ועוד במכירה פומבית, אישית וקבוצתית. אתר חנות יכול להיות גם אתר קטלוג - אתר חנות אלקטרונית, המציג מוצרים קיימים של חנויות רגילות, כמעין "חלון ראווה", ועל מנת לרכוש את המוצרים יש לפנות לבעלי האתר. הקמת אתר חנות – יפה ונוח = יותר גולשים ויותר פניות ורכישות הצרכים שעל ממשק של אתר חנות לספק הם רבים ומגוונים: חלוקה נוחה של אתר חנות לקטגוריות, תת קטגוריות ופירוט מוצרים + אופציה להצגת מוצרים משלימים. דף סל קניות, דף יצירת קשר, פרטי הסוחר. תמיכה במגוון מוצרים משתנים ומתחדשים. אפשרות לעיצוב נעים ודינאמי, תמיכה בשפות שונות.

אפשרות חיפוש. אפשרות לקידום מבצעים, מוצרים חדשים, קישורים, פרסומים וכד'. הצגת מחירים וסטטיסטיקות, קביעת מע"מ, אפשרות לבחירת המשלוח, מספר תשלומים. מערכת אבטחה וסליקה מתקדמת. התאמה ל- קידום אתרים במנועי חיפוש. ניהול הרשאות וסיסמאות. אבטחה של אתר חנות – שומר סף גם ברשת יש גולשים מסוגים שונים, ולצערנו יש ביניהם גם פחות חביבים, שמטרתם היא גניבה וזיוף.

לכן אבטחת המידע של אתר חנות חשובה במיוחד. בקנייה בחנות מקוונת כמו אתר חנות אנו מוסרים את פרטי הזהות והאשראי שלנו וחשופים לגניבות. על מנת להבטיח אתר חנות מאובטח, עלינו להשתמש בשירותים המבקשים זיהוי של הלקוח בעת הקנייה באתר. אתר חנות מאובטח יכלול פרוטוקולים, המצפינים את המידע עד לקבלתו, שירות פייפל - קנייה מוגנת והסתרת המידע מפני אתרים אחרים. כמו כן, אתר חנות וירטואלית בטוח לשימוש יגן על הלקוח בעזרת סיסמאות, אישורים שונים ומנויים.