השקעות קטנות באינטרנט

כבעלי מקצוע בתחומי שיווק והשקעות באינטרנט וניסיון רב שנים בתחום, אנו מאמינים כי עולם האינטרנט מקביל לעולם האמיתי במאפיין כולל אחד משותף – גם השקעות בעולם האמיתי וגם השקעות במדיית האינטרנט עשויות להניב רווחים והפסדים למשקיעים. עולם האינטרנט מושך אליו משקיעים רבים, ולמעשה כמות ההשקעות בו גדלה עם השנים עקב תחרותיות רבה של ערוץ המדיה האינטרנטי יחסית לערוצי שיווק אלטרנטיביים ואפשרויות השקעה שיווקית יחסית זניחה לעומת ערוצי מדיה מתחרים. 

תחום ההשקעה העיקרי ברשת, הוא כמובן רכישת אתרים (נדל"ן אינטרנטי / וירטואלי). באמצעות  תהליך רכישת אתרים פורה ויעיל, תוכלו להניב רווחים משמעותיים ולייצר מהשקעות נכונות רווחים נעים. 
ראשית, אתר טוב יכול להניב רווחים באמצעות חשיפת פרסומות, טלפונים ופניות מנוטבים לקהל מפרסמים, קניות המתבצעות באתר, הרשמות למאגרי מידע לשיווק ישיר ושלל מודלים רווחיים נוספים.

שנית, אם האתר מצליח ורווחי, תוכלו לעשות "אקזיט" ולמכור אותו תמורת סכומים משמעותיים אשר מתחילים באלפי שקלים בודדים ועשוי להגיע למאות אלפים של שקלים.  עשרות אתרים בארץ ואלפים רבים בחו"ל עוברים בקלות את הסכומים בעלי 7 ספרות.

אין אתם חייבים לרכוש אתר מקודם קיים - ניתן גם לבנות אתר חדש רק זיכרו אתם חייבים לעבור את כל קברת הדרך השיווקית על מנת להגיע להצלחה בתחום. הדרך הזאת כוללית התמקדות ומשירות רבה לשלבים הבאים: מחקר ואנליזה, תכנון ואפיון, קריאטיב, פיתוח, שיווק ופרסום.  רובכם סביר להניח יופתע לשמוע כי הפיתוח אינו השלב המשמעותי אלא המחקר והתכנון יחד עם שילוב הקריאטיב. פסיחה על שלב אחד או חלקים ממנו עלולה לפגוע בעסק ואף לגרום לקריסתו.

הבסיס להצלחה בעולם האינטרנט, הוא השקעות ושותפויות חכמות. באמצעות שיתופי פעולה, תוכלו לקשור חברים בעלי אינטרס הדדי לעזור לכם. שיתופי פעולה הם חוויה מזקקת ומועילה המבוססת על עזרה הדדית, שיכולה בהחלט להניב רווחים מקסימליים לכל הצדדים המעורבים בדבר.

בעמוד זה, תמצאו רשימת חברות ואתרים המעוניינים לקיים שיתופי ופעולה ולהיכנס להשקעות שונות – ורק מחפשים את האדם שיכנס ויסייע להם. כמו כן, באתר תמצאו שלל עצות בנושא מאנשי מקצוע בשיווק אינטרנטי מאת אתר Web-Sight. כאן תמצאו את כל הכלים שיאפשרו לכם להשיג את האקזיט האולטימטיבי, תוך הפחתת הסיכון הכרוך בהגעה אליו!