פיתוח תכנון אפיון אתרים ואפליקציות כרטיס הביקור לעסקים!

אין דרך אחרת לומר את זה: אתר אינטרנט הוא כרטיס הביקור של עולם העסקים! עיצוב אתרים ובניית אתרים יכולים לבדל ולהבליט את העסק שלך מבין כל האתרים. עיצוב ובניית אתרים קובעים את הרמה של האתר ומעצבים את דעת הקהל.

לכן, ככל שנשקיע מחשבה בעת עיצוב ובניית אתרים, כך האתרים יהיו מוצלחים, נגישים ואפילו מקודמים יותר, ויזכו לפרסום טוב ובמקומות הנכונים. עיצוב ובניית אתר קובעים את חווית הגלישה באתר. בעת עיצוב ובניית אתרים אנחנו בונים את הממשק, קובעים מטרות ויעדים, מעצבים את הדפים, וב"גדול"-קובעים את זהות האתר. בתהליך אפיון האתר ובניית אתר אנחנו צריכים לחשוב על הגולש.

עלינו להתאים את הממשק, מערכת ניהול תוכן ופרטי האתר לצרכינו, אך לזכור כי החוכמה היא עיצוב ובניית אתרים לנוחות המשתמש, הגולש. עלינו ליצור אתר מושך, ברור, בעל דפים מסודרים, קטגוריות נכונות, אינדקסים ועוד. עיצוב ובניית אתרים תלויים בסוג האתר.

לדוגמא, בעזרת עיצוב ובניית אתרי תדמית ומיני אתרים נתמקד יותר בפרופיל העסק, נבנה מערכת נוחה ועיצוב שמזוהה עם העסק למען יצירת הרושם הנכון והתדמית הרצויה. בהתאמת עיצוב ובניית אתרים כמו חנות מקוונת נתחשב בכמות המוצרים ובנוחות השיטוט והחיפוש, ואילו ביצירת עיצוב ובניית אתרים, כגון פורטל, נשתמש ב- מערכת ניהול תוכן מתקדמת ודינמית, שתעדכן את האתר במהירות.
כתבו עלינו seo - עיצוב ובניית אתרים - מקום ראשון!

בתחילת תהליכי עיצוב ובניית אתרים נתמקד באפיון האתר, כלומר מה נרצה שיהיה באתר ואיך נציג את עצמנו מכל היבט. שלב אפיון ה-seo חשוב עבור, תהליך בניית האתר. האפיון מאפשר פרסום וקידום אתרים בגוגל ובמנועי חיפוש. שילוב והתאמת seo כבר בתהליך בניית האתר חוסך מאמץ וכסף בעתיד. במקום לשלם בשביל לשנות את האתר - נתאים אתר לפרסום במנועי החיפוש בתחילת הדרך, מבוססי seo!
 
ע"פ שיטת seo, מנועי החיפוש מעריכים אתר ומדרגים אותו במקום גבוה, כאשר האתר בעל תוכן מסודר, הדומיין אמין ובעל ותק, ביטויי המפתח מייצגים ומופיעים באחוזים מסוימים בטקסט, הדפים מסודרים לפי קטגוריות, כותרות וכד', ומערכות הניהול שומרת על ממשק נוח, פשוט ואתר מעודכן.

עיצוב ובניית אתרים בעקרונות seo, משתלמים יותר למי שרוצה פרסום שמביא גולשים!

בלונדינית, גיטריסט ושף מחפשים - עיצוב אתרים יעיל!
מטרת בעל אתר היא שגולשים יכנסו לאתר ושיחס ההמרה יפעל לטובתו. פיתוי הגולש לבצע פעולה כלשהי - בין אם להיכנס לאתר, להירשם או להשתמש בשירות - כרוכה בהנעה לפעולה. איך נראית הנאה לפעולה? מבצעים, פרסים, קבלת תוכן, מעבר לדף אחר או דבר שיתפרש כמועיל לגולש ויכול לשכנע אותו לבצע פעולה.

עיצוב אתרים מסייע להנעה לפעולה. חוזקו של עיצוב אתרים נמדד ביכולת למשוך את תשומת הלב. בכדי שגולש יבצע פעולה, עלינו להציע הצעה אטרקטיבית וחשוב מזה לגרום לאתר ולפרסום להיראות רלוונטיים. לא נשאר לגלוש באתרים שמציעים מבצע - משתלם ככל שיהיה - אם הרושם שנוצר מדרכי עיצוב אתרים אלו, יוריד את האמינות ויצביע על חוסר ההשקעה בעינינו.
עיצוב אתרי אינטרנט - מטרותיו על קצה המזלג:

• עיצוב אתרי אינטרנט נועד למשוך גולשים לאתר וליצור רושם. בעזרת עיצוב אתרים אסתטי ונעים ויצירתיות הוא יתרום לתחושה של השקעה ולאתר "בלתי נשכח".

• עיצוב אתר אינטרנט אמור לייצג את העסקים ולעשות שימוש בסמליהם וצבעיהם. הוא צריך להיות מותאם אישית לאופי האתר ולצרכיו.

• על עיצוב אתרים להיות נגיש לכולם, ולכן עליו לשמור על פשטות וזמינות.

• עיצוב האתר אחראי לנוחות הגלישה. מלבד המראה הוויזואלי, בעת הקמת אתר "תופרים" ממשק ומערכת ניהול תוכן  וקובעים היכן ימוקמו הסרגלים והקישורים, המעברים לדפים ועוד. עיצוב אתרים חכם, יקל על ניווט וחיפוש באתר.

• עיצוב אתרים תורם להנעה לפעולה - בעת עיצוב אתרים יש למקם את השדות להרשמה ויצירת הקשר, למשל, במקום בולט ומזמין כדי להניע את הגולש לפעולה.

עיצוב אתר – להתקדם איתו...

ככל שרמת עיצוב אתרים עולה, כך גם איכותם וכמות הנכנסים אליהם, ובהתאם דירוגם במנועי החיפוש. אתר נמדד על פי אמינות, אזכורים, ביטויים וגם שיעור הנטישות של הגולשים. עיצוב אתרים משפיע על שיעור הנטישות - Bounce Rate - מדד לכמות הגולשים, שנכנסו לאתר ויצאו ממנו במהירות, או שלא ביקרו בו ביותר מדף בודד. כגולשת ממוצעת עיצוב אתר ונוחות השימוש בו משמעותיים בעיניי. אם אכנס לאתר שתכניו מעניינים אותי, אך עיצובו לא נוח ומשדר "בלגן בעיניים", אצא ממנו במהרה...