מהות פרסום באינטרנט - רכישת לידים איכותיים לעסק 

פרסום באינטרנט מתאים לכל בעל עסק שרוצה ביצירת תודעה, בהפניה לשירותים שהוא מציע ועוד.

האינטרנט הוא המקום של כולם. ברשת לא משנה אם אתה בעל רשת של סניפים או בעל מקצוע חובבני - כולם משתמשים בשוק האינטרנט כדי לקבל חשיפה רחבה למוצר/שרות/עסק/אתר שלהם. פרסום באינטרנט בכדי לקדם מוצר או שירות. פרסום אתרים יכול להיבנות בעזרת שירותים שונים.

קמפיין שיווק רשתי המכיל פרסום אתרים ישלב בתוכו מגוון שיטות, כמו פרסום אתרים בצורת באנרים, מודעות וקישורים בעלי מלל מגרה, עיצוב מושך, ולעיתים אף אינטראקטיבי: תמונה, וידיאו, מבצע, פנייה או שירות חינמי המוצע לגולש. בנייה לשם פרסום אתרים היא יעילה ומשתלמת. באמצעות פיתוח אתר תדמית, למשל, נחזק את ה-מיתוג העצמי וניצור חשיפה אל האתר. בהקמת אתרי פורטל, ניצור רושם טוב והערכה אל בעל הפורטל, שתמצב אותו כמוביל בתחומו. כמו כן, שיווק באינטרנט בדמות פורמים, קבוצות דיון ורשתות חברתיות עוזר לפרסום אתרים באינטרנט , מביא את האתר לתודעת הגולשים בדרך עקיפה ויוצר רושם והזדהות עם המותג.

פרסום באינטרנט - פרסום במנועי חיפוש כיום הדרך הטובה ביותר להתמודד עם שיווק מוצר חדש היא פרסום אתרים וקידומם. פרסום במנועי חיפוש מתאים לכל שיווק רשתי. פרסום אתרים מסוג זה, יעשה ע"י בנייה נכונה של אתר, שילוב של ביטויי מפתח מובילים מתאימים וסגנון כתיבה מסוים (קופירייטינג ).

פרסום אתרים שכזה ישען על פרסום בגוגל ויכול להגיע בדמות קישורים ממומנים או גוגל אדוורדס. עקרונית, פרסום אתרים וקידומם במנועי החיפוש מתבססים על מה שמנועי החיפוש אוהבים ומה שלא.

פרסום אתרים שיעמוד בחוקים אלו, יגיע למקום גבוה יותר בתוצאות. בין השאר נמדד פרסום אתרים על פי שיעור נטישות הגולשים את האתרים, ולכן כדאי להגדיר קהל מטרה ממוקד, שירצה להיכנס לאתר ולהישאר בו. כדי ליצור פרסום אתרים, שיפנה לקהל מסוים, עלינו להתאים את ביטויי החיפוש בצורה אופטימאלית לתוכן האתר ולשירותיו, ויש להתחשב גם בהגיון ה"לונג טייל". כלומר, שאילתת חיפוש מדויקת .