שיווק באינטרנט ע"י בניית קמפיינים ממירים

קמפיין שיווק באינטרנט נמדד על פי החשיפות של הגולש אליו. כלומר, כמה פעמים ובאיזה דרכים נתקל הגולש בקמפיין שיווק באינטרנט . פקטור נוסף נשען על נתונים כמו: מה עשה גולש לאחר חשיפה לדרכי שיווק באינטרנט ? האם נכנס לאתר? האם השתמש באתר?

מספר חשיפות מתייחס, כאמור, לכמות שבה הגולש נתקל בפרסום או שיווק באינטרנט (בכל האפיקים והדרכים), עד שהאתר נכנס לתודעה שלו.

שיווק באינטרנט משתמש במעין מעגל קסמים: ככל שנעלה את מספר החשיפות, כך יגדל הסיכוי שהגולש יכנס לאתר שלנו, ובתקווה שגם ישתמש בו.

שיווק באינטרנט משתמש לטובתו ביחס המרה עולה (השוואה בין כמות גולשים והמשתמשים באתר), ושיעור עזיבות נמוך (גולשים שלא יצאו מהאתר מהר מדי), ותורם ל-קידום במנועי חיפוש , שמעלה גם הוא את מספר החשיפות, וחוזר חלילה.

שיווק באינטרנט נעזר במחזוריות, כשהמטרה היא לעלות בהדרגה את כמות החשיפות ואיתה את כמות המשתמשים.
שיווק באינטרנט - לכל אחד יש ת'קמפיין שלו...
 
גולשים משתמשים במנועי חיפוש ודרכם נחשפים לאתרים אחרים. לכן, בקמפיין שיווק באינטרנט, ישנה חשיבות רבה ל-קידום אתרים .
ככלל, קיימים אפיקים רבים של שיווק באינטרנט.

ניתן לראות קמפיין שיווק באינטרנט שעושה שימוש באופטימיזציה- שיווק באינטרנט שמתבסס על שיטת seo. זו שיטת שיווק באינטרנט שמטרתה קידום. בעזרת שיווק באינטרנט בדרכים אורגניות נבנה אתר, ונמפה אותו לפי הקריטריונים של מנועי החיפוש.

באפיון שיווק באינטרנט, נאפיין את האתר ונגדיר מטרות וקהל יעד - נחליט על ביטויי מפתח שיופיעו באחוז מסוים בתוכן, נעצב את האתר ונתחשב בקלות השימוש באתר.

אפיק נוסף הוא שיווק באינטרנט בתשלום, בעיקר למנועי החיפוש. בדרך זו משלם בעל אתר למנוע, על מנת שיופיע בקישורים ממומנים בדף התוצאות על פי כמות "הקלקות" הגולשים על הקישור. בשיטה זו של שיווק באינטרנט, נוכל לראות גם את גוגל אדוורדס - פרסום במערכת התוכן של המנוע והחלפת קישורים.

כמו כן, קיים שיווק באינטרנט הנשען על פופולאריות הרשתות החברתיות והבלוגים, ויעשה באמצעות באנרים, משתמשים פיקטיביים והמלצות של משתמשים.