נמצאו 1 תוצאות לחיפוש ספקים
SEO-VIP
איש קשר אלמוג גרציאן
טלפון 0542122978
טלפון נוסף
דוא"ל almogracian@gmail.com
אתר https://www.seo-vip.co.il/
חברת SEO-VIP מתמחה במתן פתרונות אינטרנט לעסקים וחברות. החל מבניית האתר ועד פרסום ושיווק העסק בגוגלח. החברה מספקת בנוסף מגוון רחב של שירותי שיווק באינטרנט ופיתוח אתרים בטכנולוגיות המתקדמות ביותר בשוק. בקרו באתר הבית שלנו לפרטים נוספים!

מחקרי שוק אינטרנטיים - מחקר התנהגות גולשים 

אחד הדברים שישראלים הכי ידועים בהם, הוא קוצר הרוח הבולט. כאשר ישראלי נתקל בדבר שהוא אינו מתלהב ממנו, הוא לא ישקיע באותו דבר אפילו שנייה אחת מעבר למה שהוא מחויב אליו.

לכן,  אחד הדברים החשובים שיש להקפיד אליהם כאשר נכנסים לתחום אינטרנטי חדש הוא, כמובן, מחקר התנהגות גולשים.

מחקר זה עשוי להוות את ההבדל המוחץ בין אתר מצליח ופופולארי לאתר נדוש ומאכזב. באמצעות מחקר שכזה, תלמדו מגוון רחב של דברים על התחום שאתם מעוניינים להיכנס אליו, והדבר הכי חשוב – תלמדו האם בכלל כדאי לכם להיכנס לתחום הזה. אם לדוגמה אתם מעוניינים להיכנס לתחום חנויות הפרחים הוירטואליות, חשוב מאד לבצע מחקר התנהגותי הבוחן את הרגלי הרכישה של הגולשים בתחום. דוגמה זו רלוונטית לכל התחומים האינטרנטיים והיא מתרחבת  ומתפשטת באינספור דרכים!

בעמוד זה תמצאו מגוון חברות מובילות המתמחות במחקרי התנהגות גולשים באינטרנט הישראלי. חברות אלה יבצעו עבורכם את המחקר,  ויעניקו בידיכם מידע שעשוי להיות קריטי להצלחתכם – התנהגות הגולשים בתחום, תחומי העניין הספציפיים שלהם, וסיכויי הצלחה של האתר.

אם אתם חוששים שמא אתם נכנסים לתחום שעשוי לא להצדיק את הסיכון הרב הכרוך בהקמת האתר, אנו ממליצים לכם בחום על רכישת אתר קיים בתחום, המוצע למכירה.

אתר Web-Sight משתמש בכלים אינטרנטיים מתקדמים כדי להכיר לעומק אתרים המוצעים למכירה, וכדי להעריך את שוויים עבורך, הרוכש הפוטנציאלי. אם אתה מעוניין להרוויח כסף מהאתר, החל מהרגע הראשון – בלי לקדם את האתר מאפס ולקוות לטוב - זו האופציה היחידה עבורך!

ללא סיכונים, ללא חששות. פשוט להרוויח.

מחקר באינטרנט - התפיסה העסקית המקובלת

מחקר הינו אחד הנושאים המוזנחים ביותר בעולם העסקים הקטנים והבינוניים. בדרך כלל נושאי מחקר שיווקי, סקרים ומשאלי דעת קהל מיושמים יותר בחברות גדולות עקב השכלתם הגבוהה של מקבלי החלטות בתפקידים בכירים והרגלם לבצע החלטות לפי הספר.

מחקרים הינם כלי רב עוצמה בעלי יכולת מדידה של התכנות השקעה עסקית או שיווקית, כדאיות השקעות הון של חברות ביחידות עסקיות אסטרטגיות שונות של העסק, תקציבי פרסום ואבחנת סטאטוס ודעת קהל והצרכנים בשוק, אך יותר מכך הם אפקטיביים ביותר בעולם האינטרנט, היכן שכל דבר נמדד, מכומת ומשוכלל לאומדנים מספריים אמתיים אשר יצביעו ברוב מוחלט של המקרים באופן ודאי לטובת קבלת החלטות חיובית או שלילית כל שתהיה.      

החקר האינטרנטי נעשה בשני רמות שונות (חיצונית ופנימית). רמה חיצונית כוללת מחקר מילות מפתח ומחקר מתחרים בשוק (Behavioral Analyze) יחד עם מחקרי התנהגות גולשים ומשאלי דעת קהל אינטרנטיים לגבי מנושא מסוים ע"י ביצוע סקרים באינטרנט ועיבוד נתונים של השאלונים / משובים. ברמה פנימית מחקר אינטרנטי יכול להיעשות בהקשר למחקרי הנדסת אנוש אשר שייכים יותר לעולם האפיון, התכנון והעיצוב של ממשקי משתמש (הצד הביצועי -  Performance Analyze) .   

זכרו! ללא ביצוע מחקר ואנליזה מקדימה  המשמעות של אפיון אתרים נחלשת באופן דרסטי מדעית וסביר להניח שכל מה שתעשו להבא תהיה טעות נגררת עקב מנגנון קבלת החלטות מוטעה מראש.