נמצאו 1 תוצאות לחיפוש ספקים
SEO-VIP
איש קשר אלמוג גרציאן
טלפון 0542122978
טלפון נוסף
דוא"ל almogracian@gmail.com
אתר https://www.seo-vip.co.il/
חברת SEO-VIP מתמחה במתן פתרונות אינטרנט לעסקים וחברות. החל מבניית האתר ועד פרסום ושיווק העסק בגוגלח. החברה מספקת בנוסף מגוון רחב של שירותי שיווק באינטרנט ופיתוח אתרים בטכנולוגיות המתקדמות ביותר בשוק. בקרו באתר הבית שלנו לפרטים נוספים!

מחקרי שוק/שיווק אינטרנטיים

מחקר שיווקי דרך האינטרט נועד להשיג שתי מטרות עיקריות למדיה משווקת. המטרה הראשונה היא להעביר את המסר מהר ככל הניתן ללא רעשי חיפוש מיותרים והמטרה השנייה לתת לגולש לבחור את המבוקש על ידו בקלות יתרה.

הרובד הראשון של המטרה מתייחס יותר לאופן החיפוש של הצרכן הפוטנציאלי למוצר או לשירות המשווקים ע"י שימוש במספר קליקים קטן ככל הניתן, לעומת זאת הרובד השני מתייחס בעיר לאיכות התפקוד של ממשקי משתמשים וניווט קל ונוח בדפי המסכים. 

באת חקר התנהגות הגולשים על החוקר / המשווק לבדוק: 

-  איך האנשים מחפשים את היחידה העסקית האסטרטגית המשווקת?     
-  מהם הביטויים של החיפושים ומה כוונתם הגליוה והסמויה באת החיפוש של הביטויים?
-  מה הן הצעות הקרובות והדומות שכלי מנוע חיפוש מציע בנדון?
-  מה המתחרים מציגים ומהם הערכים המוספים שלהם בהצגת הערך השיווק? 
-  מהו תמהיל מוצרים אשר מוצג אצלך לאומת המתחרים?  
-  מהם חולשות / חוזקות / הזדמנויות ואיומים של העסק שלך? (ניתוח סביבה פנימית וחיצונית של העסק) 

המטרה של חקר שיווקי נכון בזמן ביצוע מחקר שיווקי לעסק באמצעות האינטרנט הינה לעולם לא ללמד את השוק לצרוך כפי שאתם הייתם רוצים, אלא להתאים את עצמכם לאופי הצריכה הקיים בשוק. 

מחקר שוק דרך האינטרנט הדוק לנושא הפרסום והקידום האורגני של האתרים ברשת מכיוון שמפעיל דפי נחיתה רלוונטיים לנושא החיפוש.  לדוגמא: סביר להניח שבן אדם אשר מחפש צימר זוגי בצפון הארץ עם נוף לכינרת ימיר את מטרת החיפוש שלו הרבה יותר טוב בהגעה ממנוע חיפוש ישירות לצימר המתבקש מאשר אם יגיע לדף הבית אשר יציג לו שלל של צימרים שלא כל כך ממוקדים למטרת החיפוש.    

חשוב לציין כי ממצאי מחקר שווקי באינטרנט ניתן להשליך לא רק על מדיית האינטרנט אלא מחקר זה מהווה מדד איכתני מאוד גם למדיות אחרות אשר בהחלט יכול למדוד ולבקר התנהגות צרכנית קיימת לשם פרסום ושיווק נכונים לעסק בעקבות ביצוע המחקר.