נמצאו 1 תוצאות לחיפוש ספקים
SEO-VIP
איש קשר אלמוג גרציאן
טלפון 0542122978
טלפון נוסף
דוא"ל [email protected]
אתר https://www.seo-vip.co.il/
חברת SEO-VIP מתמחה במתן פתרונות אינטרנט לעסקים וחברות. החל מבניית האתר ועד פרסום ושיווק העסק בגוגלח. החברה מספקת בנוסף מגוון רחב של שירותי שיווק באינטרנט ופיתוח אתרים בטכנולוגיות המתקדמות ביותר בשוק. בקרו באתר הבית שלנו לפרטים נוספים!

אפיון ותכנון אתרים תוך התמקדות במודל עסקי

מחקר, אפיון אתרים ותכנון ממשקי משתמש הינו שלב שני אחרי ביצוע מחקרי שוק ואנליזה איכותנית וכמותית של זרימת גולשים אשר מחפשים את המוצר המשווק דרך מנועי חיפוש או רשת התוכן החיצונית לאתר אינטרנט שלך. פיתוח תוכנה הוא השלב הסופי של יצירת מוצר סופי בלבד ומטרתו היחידה הינה לענות על דרישות הסף של השירותים הקודמים לו. 
 
אפיון אתר אינטרנט מתאפיין התיעדוף שטחים כנגזרת מהמודל העסקי / השיווקי של הפירמה בשילוב עם השפה העיצובית והמסר או קבוצת מסרים אשר על המשווק לעביר לצרכן או המשתמש.  על מנת לנתח ממשקי משתמש על המשווק לבצע את התהליכים הבאים:

-    ניתוח מצב סטאטוס קבו (ניתוח אנליטי של הפלטפורמה הקיימת) 
-    ניתוח ממצאי מחקר שיווקי התנהגותי ופרופיל חיפוש דרך מנוע חיפוש (ראה מחקרי שוק באינטרנט) 
-    ניתוח מודלים עסקיים ותיעדופם של הצגת שטחים שונים במערכת 
-    תכנון מסכים וזרימת גולשים משוערת דרך האתר/מערכת 
-    ניתוח ממשקים מתחרים ותיעדוך ערכים מוספים אשר הם מייצגים 
-    תכנון דפי נחיתה לנושאים מקודמים (לטובת קידום SEO וקידום ממומן)

תכנון ואפיון ממשקי משתמש נועדו לא רק לאפיין ולהנדס מבחינה ארגונומית שימוש הנוח בממשק עצמו ע"י קבוצת משתמשיו אלא בנוסף לזה לייעל ולשפר משמעותית את יחסי ההמרה אשר מגדירים את מטרתו של האתר או הממשק המשווק. כמו כן תכנון ואפיון נוחים למערכת מיעלים את תהליכי פיתוח תוכנה ומורידם משמעותית את כמות הבאגים אשר יש לעבור עליהם לאחר פיתוח המערכת.

נושא המרות בין אם מדובר בכמות הרשמות לאתר הכרויות, זמן שהייה ממושך בקריאה של מאמרים מקצועיים באתר סקירות של כלכללים  לבין כמות רכישות וסליקות אשראי בפועל דרך חנות וירטואלית אשר מוכרת תמונות לבית הינו נושא בעל חשיבות מכרעת להצלחת העסק או המיזם.

אפיון ממשקי משתמש ותכנון מסכים אינם מתייחסים רק לאפיון אתרי אנטרנט אלא גם לאפיון אפליקציות, תוכנות, וממשקי מוצר פיזים כגון מכשור רפואי, תעשייתי ועוד...      

התמקדות במודל עסקי של האתר:

אחוזי המרה של גולשים (CTR) הינו אחד הפרמטרים החשובים ביותר במלאכת שיווק באינטרנט ובניית אתרים. אחוז המרה הוא בעצם אחוז האנשים המבצעים את הפעולה (ACTION) המתבקשת באתר שלכם. לדוגמא, רכישת מוצר בין אם מדובר באתר מכירות או מילוי טופס יצירת קשר בין אם מדובר באתר אשר מייצר פניות או הרשמה לניוזלטר אם המודל העסקי של האתרמושתת על שליחה של מיילים.

איך ניתן להגיע  לאחוזי המרה טובים?

תשובה לשאלה אינה יכולה להיות טריוויאלית. תכנון נכון של בניית האתר למודל העסקי, עיצובו וקידומו הממוקד ברשת צריכים להיות אבני הדרך של כל בעל אתר.  

מומלץ להתחיל את תהליך בניית אתרים מהרצת קמפיין ממומן נסיוני שיתבסס על מחקר מקדים של התנהגות צרכנים בשוק. על בעל האתר לבדוק בנקודה זו מספר פרמטרים המשפיעים על מחזור מכירות, אחוזי רווחיות, תפוקה ורצונם של צרכנים פוטנציאליים להתקשר עם בעל האתר או העסק. רצוי להתייחס לתחרות בענף, עליות אלטרנטיביות במימון הקמפיין, מגמות ותנודתיות השוק, מחזור חיי מוצר או טכנולוגיה, סף כניסה לתחרות על פי מודל של פורטר (PORTER) וניתוח עסקי פנימי (SWOT) וחיצוני (PESTEL) ראה הגדרות בויקיפדיה. מומלץ להגיש תוכנית עסקית קצרה למשווק על מנת לשתפו במחסומים אשר יכולים לצוץ "בדרך אל האושר".

לאחר הרצת הקמפיין הניסיוני נותנים ביטוי לממצאיו ע"י שינוי מספר פרמטרים תלויים ובודקים איך הוא משפיע על המשתנה הבלתי תלוי (כמות פניות, או מחזור ממוצע של עסקה, כמות נרשמים לניוזלטר) אותו אנו רוצים לנתח. דוגמא למשתנים תלויים הגדלת חשיפת הקמפיין לאזור מסויים או ע"י פנייה לקהלי יעד שונים. זהו תפקיד של בניית עיצוב בהתאם לרצונות השוק. יש כמובן לאמת או לאשש את הממצעים אשר הוגדרו כהנחות ראשוניות.

דוגמא להנחה כזאת: ככל שקהל היעד אשר יפנה יותר לגברים כך סיכויי סגירה שלי יהיו גבוהים יותר ב 50% מקהל נשים.

לסיכום: 
ככל שתאפיינו מדויק יותר את המודלים העסקיים שלכם וקהל היעד בדיוק רב יותר כך סביר להניח שתקבלו מיצוי טוב ואיכותי יותר לאתרכם.