נמצאו 2 תוצאות לחיפוש ספקים
SEO-VIP
איש קשר אלמוג גרציאן
טלפון 0542122978
טלפון נוסף
דוא"ל [email protected]
אתר https://www.seo-vip.co.il/
חברת SEO-VIP מתמחה במתן פתרונות אינטרנט לעסקים וחברות. החל מבניית האתר ועד פרסום ושיווק העסק בגוגלח. החברה מספקת בנוסף מגוון רחב של שירותי שיווק באינטרנט ופיתוח אתרים בטכנולוגיות המתקדמות ביותר בשוק. בקרו באתר הבית שלנו לפרטים נוספים!
Go Top - שיווק דיגיטלי
איש קשר אורן
טלפון 054-9489377
טלפון נוסף
דוא"ל [email protected]
אתר https://www.gotop.co.il
חברת גו טופ בעלת ניסיון רב בפרסום ושיווק אינטרנטי, בניית אתרים וקידום אתרים ברשת.

יחסי ציבור באינטרנט - מיתוג עסק דרך האינטרנט / סלולר

מטרה של יחסי ציבור דרך האינטרנט כמו כל מדיה שיווקית אחרת כגון רדיו, עיתונות וטלוויזיה היא לייצר זהות חיובית  על מנת שלקוחות פוטנציאליים יוכלו לפנות לעסק בשלב כלשהו של מחזור הצריכה ללא היסוסים מיותרים אודות טיב השירות או העסק אליו הם פונים. כאשר אנו שומעים את הפעמון אנו שוכחים לעיתים לבדוק את המקור שלו כך פועל גם עולם היח"צ הנגזר מתוך צורך בסיסי לקידום העסק. הצרכן פחות מתעניין במקור וסיבתיות ומתמקד יותר הפרופיל הנראה לעין או האוזן.



כאשר אנו קוראים ב YNET או MAKO על שירות חדש בעולם הסלולר לדוגמא אשר חברת Z השיקה - הפסיכולוגיה של הצרכן גורמת לו מיד להניח שחברת Z היא חברה טובה שכדאי לי לרכוש ממנה גם מוצרים אחרים.

יחסי ציבור וזהות חיובית ברשת יכולים להיות אפקטיביים באמת רק כאשר כל הערוצים השיווקים רבות קידום עסקים אורגני, ממומן וויראלי נרתמים למטרה אחת ומסר יחיד, אחיד וברור. הערוצים השיווקיים באינטרנט אשר צריכים להשתתף בפעילות היח"צ הינם יוטיוב, פייסבוק, וכמובן אתר האינטרנט עצמו אשר ירכז את כל החדשות הכי מעניינות של פעילות הליבה של היחידה העסקית המשווקת.

יחסי ציבור בפני עצמם עובדים בדרך כלל דרך אנשי יח"צ אשר מתוקשרים לאנשי מפתח בנקודות מיון, סינון ושחרור אינפורמאציה חדשה דרך המדיות. כמובן שככל שהחדשה יותר מעניינת ומהפכנית כך כל יהיה יותר לאנשי יח"צ להחדיר את החדשה עצמה.

עז איך בעצם אנו קובעים מה יהיה המסר. בדרך כלל זה לא עיניין של מה בכך להגיע למסר אמיתי, ברור ועוצמתי אשר יענה על דרישות המשווק מחד ודרישות הצרכן מאידך. בכדי להגיע למסר חובה על המשווק לעשות מחקר ואנליזת צרכנים מקיפה תרם שחרור המסר או קבוצת מסרים למדיה.