פיתוח אפליקציות ובניית אתרים

בניית אתרים הוא אחד הנושאים החמים ביותר ברשת.
היום ניתן לבנות כבר אתרים בסכומים המתחילים ממאות שקלים ואפילו בחינם.
בניית אתרים הפחה לנחלת כלל עקב מערכות ניהול תוכן מבוססי WEB2 אשר נותנות לנו אפשרות לבנות אתרים תוך שעה.
 
אז למה בכל זאת אנשים משקיעים באתרי תדמית סכומים נכבדים?
 
זה קורה מכמה סיבות עיקריות: (עיצוב / פונקציונאליות / קידום)
- השקעה בעיצוב אתר מעלה את יחסי המרה - אנשים שירצו לבצע את פעולת היעד באתר משמה רכישת מוצר, מילוי טופס יצירת  קשר וכד'. 
- השקעה בפונקציונאליות האתר - שוב מעלה את יחסי המרה של האתר מכיוון שהאתר מספק להם דרך קלה או מעניינת להשלים את הצורך באתר. 
ה GUI הוא המקשר בין עיצוב לפונקציונאליות מותאמת משתמש בתהליך בניית אתר - זוהי הנדסת ממשק משתמש נכונה.  מעין "ארגונומיה לבניית אתרים"  
 
אך היום נתמקד בסיבה החשובה מכולם:
 
תזכרו כלל: האתר שלכם קיים במשמעות שיווקית / עסקית רק בתנאי שתהליך בניית אתר מלווה לפי כללי קידום אתרים מותאם פעילות עסקית, כאשר בחברה יכולים להיות מספר פעילויות עסקיות. 

פיתוח אפליקציות ניתן לעשות רק באמצעות חברה אחת ושמה כאן המדיה. החברה המשתייכת לקבוצת כאן הפרו סביבתית, היא ספקית פיתוח האפליקציות הטובה בישראל.

אני בטוח ששמעת כבר על מילים קידום אתרים, קידום ממומן וקידום אורגאני פעמים רבות אך כיום אני משוכנע שרובנו ניווכח בנושא חדש:

השגיאה הנפוצה ביותר היא קודם להתחיל בתהליך בניית אתר ואחר כך לקדם אותו ברשת.
יש לזכור שתהליך קידום אתרים חייב להתחיל כבר בשלבי תכנון האתר שלכם.

הערה: לא אזכיר את כול הכללים על מנת לא להעריך יתר על המידה ולבלבל אתכם מכיוון שמדובר בתורה שלמה אשר צריכה להיות מטופלת ע"י איש מקצוע בתחום שיווק אינטרנט.

להלן מספר כללים חשובים:
 
1. מחקר מילות מפתח צריך להיעשות לפני שלב תכנון האתר. 
2. יש לקשר מילות מפתח נכונות לערך מוסף של העסק. 
3. יש להתאים עמודי נחיתה / תכני האתר למערכת ליבה של העסק ולקשרם לעמוד הממקד את פעילות העסקית אותה אתם משווקים. כאן הכוונה צריכה להיות תואמת את התהליכים המתרחשים בעסק שלכם על מנת לספק ללקוח את התוצר הסופי. (כאן יש להתייחס להתמודדויות וצווארי בקבוק בחברה).
4. מבנה האתר לצריך להיבנות בשיטת פירמידה. (למעלה ביויים עם פוטנציאל גבוהה 2 עד 3 ביטויים, במרכז פוטנציאל בינוני, ולמעטה הרבה מילות לונג טייל עם פוטנציאל נמוך)
5. לא מומלץ שתעשו זאת בעצמכם.

פעולות אלו משתייכות לשלב הטרום תכנון בתהליך בניית אתר ואינם מתייחסות לתהליך קידומו ברשת כלל. בפרטים וליווי טכני לתהליך קידום אתרים תוכלו להתעדכן במאמרים נוספים אותם אפיץ.