מיתוג באינטרנט באמצעות רשתות חברתיות ויוטיוב 

על כל חברה לגלות את פניה כלפי שוק המטרה אליה מיועדת הפירמה. השאלה אילו מכלול ערכים היא תציג בדרכו של הצרכן לרכישת המוצר או השירות אותו מציגה החברה. איזו ערך מוסף היא תדגיש יותר על פני המתחרים ואיזה אופי (מדומה לאופי אנושי) היא תציג במהלך התקשורת השיווקית עם החברה.

התקשורת השיווקית  לעולם תתחיל בלוגו של הפירמה ועלולה תסתיים בלבושו ותוכן ה Sale Speech  של דייל מכירות בזמן ביצוע קמפיין השקה של מוצר חדש. כל התקשורת השיווקית של העסק צריכה להתמקד במסר חד, ענייני וברור ראו "יחסי ציבור באינטרנט" אשר על העסק להעביר תוך פרק זמן הקצר אפשרי. חשבו על קבוצת מסרים שמעבירה חברת טיוטה לעומת BMW לדוגמא.

מיתוג עסקי מקושר מאוד לקידום ב Youtube - וידאו ביו טיוב. "מוטב פעם אחת לראות מאשר מאה פעם לשמוע" הצרכן האינטרנטי נעשה עם הזמן עצל יותר לקריאת תכנים. כולנו מעדיפים לראות מאשר לקרוא את המידע. התכנים והקידום האורגני נועדו לשמר את ההחלטה של הלקוח הפוטנציאלי להתקשר עם העסק בעקבות הפרסום אך יותר מזה לשמר את הפקת הווידאו בתוצאות מנועי חיפוש מקודמים בגוגל מכיוון שהנטייה של סרטונים ביו טיוב לרדת בחלוף הזמן ע"י הצגת סרטונים מעודכנים (חדשים) יותר באותו הנושא אף לכמות צפיות גבוהה שהווידאו עלול לקבל ובמיוחד כאשר הווידאו מעביר תוכן נשיתי בלבד שלא  ממש ויראלי לגולשים. 

אז עם אתם לא מוכנים להפיק וידאו חדש כל חודש בחודשו רצוי שתשמרו את הווידאו הישן בעזרת קידום עסקים אורגני נכון במנועי חיפוש. ברוב המקרים חובה על הווידאו להיות משווק באופן ויראלי דרך ערוצי המדיה החברתיים להעצמת האפקט הרצוי אשר עתיד להתקבל משיווק נכון של הווידאו.

דמיינו לעצמכם עי הווידאו הוא אי מכירות וירטואלי שלכם ומיד תמצאו את עצמכם מנותבים עסקית לכיוון הנכון. על המסר בווידאו להיות קצר ענייני וקלע ולהתייחס נקודתית לביטוי "מילת מפתח" מחופשת. להעצמת האפקט המתקבל ניתן להשתמש בווידויים של אחרים - הדבר יוסיף לשיפור יחסי המרה של האתר, יחד עם זאת מצב אידיאלי יותר להפיק וידאו נקודתי של עצמכם לטובת מיתוג אישי אחרת נושא המיתוג האישי יחסר לכם בהצגת האמון בכם!

מיתוג עסקים ברשת וסלולר   וביצוע פעילויות יחסי ציבור ומיתוג באינטרנט וסלולר  (יח"צ הינם נגזרת מפעילות המיתוג שעל החברה לייצר בערוצים אחרים מחוץ לרשת (Offline).   מיתוג עסקי באינטרנט כולל בתוכו איך אתם נראים (מהו מכלול ערכים אשר מועבר לגולש פוטנציאלי אודות העסק) ממכלול ערוצי שיווק אינטרנטיים. במילה אחרת איך מזהים אתכם קהלי יעד פוטנציאליים לשירותים אותם הנכם מציעים דרך האינטרנט.


קיים כלל בחיי יום יום והוא תקף גם בתחומי השיווק ופרסום  "פעם אחת קרה - לא מחייב שיקרה פעם שנייה, פעמיים קרה אותו הדבר - חייבת לבוא פעם שלישית". על תיקחו את המשפט כמובן מאיליו אך תמשילו אותו לעולם המיתוג ופרסום. כאשר גולשים ייחשף לערך מסוים יותר מפעם אחת בשני מקורות שונים או יותר הוא יפתח הנחה כי הערך הינו אמתי בין אם מדובר בערך שלילי או חיובי כאחד.

מיתוג אמתי של עסקים באינטרנט לעולם חייב להתחיל במחקר מקיף של התנהגות גולשים קהלי מטרה וזיהוי צרכים אמתיים יחד עם ניתוח חולשות, חזקות, הזדמנויות עסקיות ואיומים אשר יכולים לאפיין את השירות לאומת התחרות בשוק. יש להתמקד במחקר שוק באינטרנט, תוך כדי מיפוי מתחרים ביחס לתכונות חשובות אותם מעריכים הלקוחות הפוטנציאליים, במציאת הפער האמתי בין מה שמצוי בשוק למה שרצוי ע"י הגולש  / הצרכן שלנו. (ראו מחקר שוק באינטרנט).

סביר להניח כי חוקר / אנשי מחקר רגילים לא יוכלו לעשות עבורכם עבודת מחקר שוק לזיהוי אסטרטגיית מיתוג אינטרנטי נכונה מכיוון שעל מנת לייצר כזו צריך להתמצות בעולם השיווק באינטרנט ומכלול כלים שיווקיים אשר עומדים לרשותו.

צרו אתנו קשר לביצוע פעילות יח"צ ומיתוג אינטרנטי לעסק שלך לטובת מינוף העסק, איכות הפניות של לקוחות חדשים והערכת מכלול השירות של לקוחות אקטיביים.