חשיבות של ההומוגניות ההחיפוש לטובת קידום בגוגל 

קידום עסקים ברשת המדיה האינטראקטיבית אינה יכולה להיות יעילה ללא הפעלת מספר מנגנוני קידום עסקיים במנועי חיפוש, רשת התוכן של אתרים אחרים, קניית שטחי פרסום קידום ביו טיוב וקידום ובאז חברתי בהדרגה.

אין צורך לבצע את כל הפעילויות בעת ובעונה אחת, יחד עם זאת חיוני ביותר לאלגוריתמי סריקה של רובוטים במנועי חיפוש אשר מדרגים את המדיה שיהיה סנכרון מלא בין הערוצים על מנת להגיע למעין "הומוגניות" של ערוצים קידום עסקיים שונים במקביל אחד לשני.

בואו ונחשוב בהגיון. אם העסק הוא ממש מצליח ונותן שירותים משתלמים לצרכן או לעסקים אחרים  אשר צורכים ממנו, האם זה לא הגיוני שידברו עליו גם במדיה חברתית או שיכתבו עליו בפורומים? בהחלט כן... ולא יכול להיות אחרת. גם ההפיך הוא הנכון. אם העסק מקודם אורגנית אך אין עליו אזכורים במדיה חברתית סביר להניח שהוא לא יכול לצבור אמון ע"י האלגוריתם של גוגל ובעקבות זה גם לא יוכל לקבל דירוגים גבוהים למשך תקופת זמן ארוכה.

נוכחות בפורומים מקצועיים, פייס בוק, לינק אין, גוגל פלוס ובמאמרים מקצועיים בנושא המדובר אשר מפוזרים באתרים שונים הינם חובה לכל עסק אשר מעוניין להפיץ את עצמו.

חלקכם ישאלו. פעם מספיק היה לשנות את כותרת העמוד וגוגל היה מדרג אותך בדף ראשון ועכשיו זה נראה כאילו יש לבצע מסה של עבודה על מנת לקבל ממנו פידבק אם בכלל, משמה שזה לא משתלם עסקית? אכן כך... לרוב עסקים ממשעממים ולא קריאטיביים לא משתלם יותר לעשות קידום ורבים מהצרכנים ישמחו על כך שבמידה והשירות שלך לא מייצר ערך מוסף ממשי לצרכן אתה מחוץ למשחק. (לפחות במדיה האינטראקטיבית)

 מוסר השכל: היו קריאטיביים, היו ממוקדים לקהל המטרה שלכם ושירותיים ואם הצלחתם למכור את שירות לעצמכם וזה יסיר מכם את העול והפחדים שלעסק שלך אין עתיד..