מסחר באתרים ואפליקציות

קנייה/מכירה של אתרים שלמים הינה דרך מהירה לקוני אתרים לייצר הכנסות רציניות כבעלי עסקים ואף יותר תחת כובע של משקיע.

אז איך הקונים יכולים לייצר הכנסות מרכישת האתר?

תזכרו המשפט אומנם ישן אך חכם במיוחד. "הזבל של מישהו אחד יכול להיות זהב עבור מישהו אחר". אני יודע ששמענו את זה בעבר אך אם תמשיכו לקרוא תבינו איך זה יכול להתפרש עבורכם דרך שימוש בזירת המסחר באתרים .   

אחת הדרכים הטובות ביותר לרכישה נבונה וכדאית של האתר הינה לזהות את האתרים אשר מניבים פחות ממה שהם מסוגלים. זה יכול לקרות ממספר סיבות (כולן או חלקן): 

- ניהול כושל של האתר.
- חוסר ידע ויכולת של בעל האתר או שותפים למכור דרך האתר.
- חוסר ידע ויכולת שיווקית של האתר.
- בעל האתר לא מייחס מספיק חשיבות לפרסום נכון של האתר.
- יחסי המרה באתר גרועים למרות שהטראפיק שלו גדול. 
- לאתר יש מראה יותר מידי מכירתי והוא מבריח את הגולשים שלו.
   
מצד שני, יש לקחת בחשבון ולהתייחס לנושאים מסוימים כמנגנון קבלת החלטות נגד הרכישה:

- נישה גרועה או לא פוטנציאלית - לא משנה איך נראה האתר וכמה טראפיק הוא גורף היזהרו מנישה גרועה. 
- נתוני SEO נמוכים - נתוני SEO אינם שורש ההצלחה של האתר ומעולם לא היו, יחד עם זאת יש לייחס להם את הכבוד הראוי . ייתכן מאוד שתבינו, שעל מנת להביא את האתר לנתוני SEO טובים, עליכם להשקיע מאמצים ניכרים ותקציב כספי ניכר בנוסף לסכום ההשקעה על מנת להביא את האתר לרווחיות רצויה.   
- בעל אתר אחראי ומסודר 
- אם הינכם מזהים אדם תיקשורתי וחכם עסקית אשר עומד מאחורי האתר ומכיר את הנישה או העסק אותו אתם רוצים לקנות טוב יותר מכם כדאי שתבחנו את הנושא פעם נוספת.

לא משנה מהו אופי התמתחותם: קידום אתרים, בניית אתרים, ניתוח אנליטי ומחקר, טיפול ביחסי המרה, כדאי מאוד שתעלו את התמקצעותם של ובמאסטרים אשר מנהלים את האתר עבורכם, בין אם אלו גורמים אשר שכרתם או שיתפתם בחלוקת הרווחים.