גידול טראפיק להגדלת שויי אתרים המיועדים למכירה

המוטיבציה של כל בעל האתר וקונה אתרים הינה לגרוף טראפיק לאתר וכמה שיותר מכיוון שהטראפיק הוא האמצעי הישיר דרכו האתר מייצר מכירות. 

לשם הגדרה: טראפיק הינו כמות כניסות, וכנגזרת מכניסות חשיפות, אשר מקבל האתר.   

הטראפיק באתר משפיע באופן ישיר על כל רבדי התקבולים הכספיים עליהם מתבסס מודל עסקי של כל אתר כגון: הרשמה לניוזלטר, הרשמות משתמשים לאתר, פניות באתר ולסיכום יותר הקלקות. לאחר שקניתם את האתר דרך WEB-SIGHT קיימת דרך אחת על מנת לוודא שקיבלתם את הערך הרצוי והיא מימוש פוטנציאל גדילת הטראפיק שלו. נעבור על מספר שיטות על מנת להגדיל את הטראפיק באתרכם עוד היום...

האם הוצאת כספים על הגדלת טראפיק היא החלטה חכמה? 
אחת התפיסות המוטעות של קהל הקונים והמוכרים של האתרים מושתת על כך שיש לרכוש טראפיק דרך רכישת מדיה לאתר, בדיוק כמו שזה קורה מחוץ לרשת. אכן במובנים מסוימים גם בתחום השקעות באינטרנט מתנהג כמו העולם האמתי (Offline) אך קניית מדיה לאתר אינה הדרך היחידה להגדלת הטראפיק. בעולם האינטרנט, לעומת זאת אפשר ומומלץ לגרוף טראפיק נוסף לאתרכם בשיטות הבאות:     

- קידום אתר אורגני - בעזרת קידום אורגני ניתן להבטיח יותר כניסות לאתר מקהל מבקרים אשר מגיעים דרך מנועי החיפוש.

- תוכן איכותי ומעניין - תוכן איכותי ומעניין לגולשים ישאיר את הגולשים שלכם יותר זמן באתר ויגדיל את כמות החשיפות של הדפים הנצפים באתרכם.

- שיתופי פעולה עם אתרכם - מצאו כמה שיותר שיתופי פעולה אפשריים אשר יכולים לספק ערך מוסף לאתרכם לדוגמא: כתיבה של מאמרים רלוונטיים באזור האורחים אשר נמצא באתרכם, תוך הוצאות קישור מתוך המאמר אשר אותו כותב הבלוג / פורום / מאמר כתב באתרכם ואישרתם לאתר שלו אשר מדבר לשם העניין על נושא דומה בפרספקטיבה משלימה.   

האם  כל טראפיק באתר הוא טראפיק טוב?   
זה אפשרי שתייצרו הרבה טראפיק מבוזבז לאתרכם. אכן זה נשמע די אינטואיטיבי אבל בכל זאת נכון. נניח אתם מנהלים חנות וירטואלית למכירת עוגות אונליין, לפי כך סביר להניח שאתם פונים לקהלי מטרה מסוימים מאוד ומדובר בנישה ספציפית של קהל רוכשים עוגות ממאפיות. תחשבו עכשיו שרכשתם מחברה מסוימת לקידום המדיה באינטרנט עוד קידום של קהל גולשים אשר מחפשים מחשבים. במקרה הזה כל הטראפיק יצא מאתרכם מכיוון שקניית עוגות אונליין לא נמצאת בראש סדר העדפותיהם של אותם הקונים. 

זו הסיבה למה יש לבנות ולתכנן גישות חכמות לצבירת הטראפיק לאתרכם, תוך שימוש באסטרטגיות להגדלת גולשים נכנסים לאתרכם אשר להם זיקה, כוונות המרה וצרכים אותם מספק האתר. על תתייחסו למציאת אנשים בלבד אלא למציאת האנשים הנכונים לאתרכם, כך לא תצטרכו להמתין שהצלחה תגיע אליכם. אם סיימתם לימודי השקעות ואתם רוצים להשקיע בנכס אינטרנטי, זו הדרך הנכונה!