זירת המסחר באתרים / נכסים וירטואליים

הגעתם לזירת מסחר בעסקים, אתרים, מערכות ואפליקציות אשר מיועדים למכירה או השכרה בשוק הישראלי. דרך אתר זה ניתן לרכוש פלטפורמה שיווקית קיימת לעסק שלכם אשר מניבה רווחים מגולשים ממוקדי מטרה לפעילויות ליבה עסקיות המתקיימות בחברתכם. (ראו מאגר אתרים למכירה מטה).

בעל עסק ומשקיע יקר, חסוך הון וזמן יקר ערך בתכנון, עיצוב, פיתוח וקידום של פלטפורמה שיווקית חדשה לעסק ואמץ הזדמנות עסקית ע"י השקעה קטנה בפלטפורמה קיימת ועובדת! (ראו עסקים למכירה בהמלצה מטה).

בעל אתר יקר, מנף את העסק שלך ע"י גיוס שותף משקיע. הצגת האתר או העסק שלך בזירה שלנו תאפשר גיוס משקיעים קל לעסקך או אתרך אשר מיועד למכירה. באמצעות הזרמת הון של ההשקעה לפעילות עסקית מתבקשת תוכל למנף את עסקך באופן ניכר. 

בעל עסק שמרן,  במידה והנך מעדיף לקבל החלטה שמרנית  - לבנות ולקדם אתר או מערכת חדשה במקום להשקיע באתר קיים בעל גולשים וותק ברשת, פנה אלינו ואנו נבנה ונקדם עבורך את האתר במסגרת התקציב העומד לרשותך. במקביל תמיד תוכל לפנות ישירות לאחד מספקי האינטרנט בתחומי: בניית אתרים, קידום אתרים, שיווק באינטרנט והמובייל אשר במאגר שלנו. (ראו רשימה של ספקים שלנו מעלה).

כאשר משקיע רוכש עסק הוא שם דגש לא רק על רכישת המערך הארגון והתפעול של העסק המועמד למכירה אלא לכל המנגנון השיווקי בכלליות יחד עם המוניטין של העסק.

בעלי העסקים המוצעים למכירה ואף משקיעים מתחילים פעמים רבות לא שמים לב לחשיבות הפעילות האוטונומית של המערך השיווקי של העסקים אשר מיועדים להימכר. זה די ברור לכולנו שמערך שיווקי עצמאי של העסק אשר מייצר פניות מלקוחות פוטנציאליים יכול להביא את העסק לרווחים תפעוליים גבוהים יותר, גמישות רבה יותר לפיתוח יחידות עסקיות איסטרטגיות חדשות וזירוז בקבלת החלטות נבונות יותר עקב הוכחה אמפירית מחקרית לתפקוד מודל עסקי כזה או אחר.

כן, מערך שיווקי עצמאי יכול להשפיע בצורה חיונית על פרמטרים עקיפים נוספים לא חשובים פחות כגון: צמצום כמות סוכני מכירות ע"י הפיכת אסטרטגיית מכירה מטקטיקת דחיפה (PUSHׂ) לטקטיקת משיכה (PULL), התייעלות תקשורתית בין אנשי מפתח בחברה, קבלת החלטות שיווקיות איסטרטגיות וטקטיות נבונות יותר והפעלת ליבת פעילות העסק אן האתר הנרכש באופן שיטטתי ויעיל.     

סביר להניח שעד כה לא חידשנו הרבה ורובכם המוחלט מודעים לחשיבות השיווק של העסק, ובכל זאת נשאל למה אנו מתכוונים כאשר אומרים המערך השיווקי אוטונומי?

כמובן שמערך שיווקי אוטונומי מוחלט לא קיים בעולם השיווק ב 100% אך יש כלים שיווקיים ממשיים אשר יכולים לדמות כלי כזה ואלו הם (אתרים למכירה) או בשם אחר פלאטפורמות וירטואליות לניתוב גולשים - (קהלי מטרה או יעד לאותו שירות או מוצר בו עוסקת ליבת העסק). דוגמא: עסקים למכירה של ציוד כבד סביר להניח ירצו שאנשי מפתח במחלקות רכש של חברות לבחירת ציוד כבד יצרו עימם קשר. כל אילו אשר מחפשים לדוגמא "מכונות CNC לעיבוד שבבי למכירה" יכולים לענות על פרופיל קהלי מטרה אלו.  

אכן זה פשוט - הכלי הזה הינו אתרים מיועדים למכירה בעלי טראפיק (גולשים) אשר עונים למשקיעים או בעלי עסקים אשר רילוונטיים לזרימת גולשים בעלי פרופיל זהה או דומה.

לדוגמא:סביר להניח שאחוז מכובד מקהל גולשים אשר שמחפשים ביטוי "שער הדולר" בגוגל מספר פעמים בשבוע הינם קהלי יעד של אנשים אשר מעוניינים לרכוש או למכור נכס ומעדיפים להרוויח מהעסקה מול הבנק או בהעברות מט"ח. מפרסמים אשר יספקו לגולשים אלו שירותי ייעוץ וליווי של משכנתאות / הלוואות והמרות מט"ח יוכלו להינות מלקוחות מתקשרים לעסק.

אתרים למכירה אינם נכסים מוחשיים אך בהחלט נכסים מניבים אשר תחזוקתם זניחה יחסית לכוח עבודה אשר הם מסוגלים לייצר כהזדמנות עסקית למשקיעים בעלי הון או בעלי עסקים המעוניינים להרחיב את תחום פעילותם.