למה כדאי לרכוש חנות וירטואלית

למה כדאי לרכוש חנות וירטואלית 

בתקופה בה החיים שלנו נחשבים למהירים ותזזיתיים במיוחד, אין ספק כי מהפכת הקניות באינטרנט הגיעה בדיוק בזמן. עבור בעלי חנות וירטואלית מדובר במהפכה לא קטנה בכלל. הם יכולים להציע את המוצרים שלהם לקהל הרחב באתר מיוחד וכל מה שהגולשים צריכים לעשות בה ללחוץ על העכבר זאת בלי לקום מהכסא. אם זה נשמע לכם כמו חלום, הרי בשנים האחרונות יותר ויותר אנשים הבינו כי מדובר במציאות חדשה ומרתקת למדי.

אין הגבלה גיאוגרפית בפתיחת חנות וירטואלית

בעת הקמת חנות וירטואלית המוכרים למעשה מציגים את המוצרים שלהם בפני מגוון רחב של גולשים, זאת ללא הגבלה גיאוגרפית. חשבו על זה כך, בבואכם לבחור מוצר בחנות רגילה אתם צריכים לבצע מספר פעולות כאשר הפעולה המרכזית היא לבחון היכן ממוקמת החנות.

אם החנות ממוקמת בתל אביב ואתם לא תושבי העיר, הרי נושא ההגעה לחנות יהפוך למעמסה רבה עבורכם. מכאן חנות באינטרנט מאפשרת למוכרים להגדיל את קהל היעד שלהם ללא שיוך גיאוגרפי.

תחזוקה

יתרון נוסף של חנות וירטואלית בא לידי ביטוי בנושא תחזוקה. בניגוד לחנות רגילה חנות אשר יש לתחזק אותה זמן, רב חנות באינטרנט  נחשבת לחנות אידיאלית עבור המוכרים- כל מה שצריך לעשות זה להקים אתר אינטרנט ולעדכן את המוצרים אחת לתקופה.

כל אותם דברים אחרים כמו תשלומים על נכסים אינם רלוונטים במקרה הזה.  בניגוד לחנות רגילה שם יש לשלם על החנייה, כאן ניתן לעבוד מהבית וללא צורך לשלם על מקום חנייה בכל בוקר. עבור בעלי החנות אין ספק כי מדובר ביתרון משמעותי למדי.

זמינות 

אם  בתחילה הזכרנו את עניין הזמינות הרי כעת נרחיב זאת מנקודת מבט של המוכר. בבואכם להציע מוצרים לקהל יעד אתם יכולים להציע אותם 24 שעות ביממה וגם בחגים. בשונה מחנות רגילה אשר סגורה בתקופת החגים או בשישי שבת, חנות באינטרנט פותחת את שעריה בפני קהל יעד רחב בכל שעות היממה. לא משנה מתי , תמיד יהיה מישהו שיהיה זמין עבור הקהל. עבור בעלי החנות מדובר ביתרון משמעותי למדי המאפשר להם להיות עם היד על הדופק בכל הקשור לניהול הלקוחות שלהם.

חשיפת מבצעים ועדכונים 

כפי שנאמר בהתחלה אנחנו חיים בעולם מהיר, מה שאומר כי גם בעלי חנות וירטואלית צריכים להסתגל למהירות. כיצד הם יעשו זאת? בעוד שבעלי חנות רגילה חושפים את המבצעים שלהם בדרכים ישנות כמו פליירים, הרי כאן מדובר באינטרנט מה שמאפשר לאותם בעלי החנות לבחור להגיע ללקוחות שלכם באמצעות מבצעים ועדכונים.

כך למשל על מנת לשמור על הקשר עם הלקוחות אפשר לשלוח להם עדכונים על מבצעים בימי ההולדת שלהם מה שיגרום להם להיכנס לאתר של החנות לעיתים קרובות ולגלות עניין במוצרים החדשים שהחנות מציעה לקהל הלקוחות, מה שעשוי להגדיל את קהל הלקוחות עבור המוכרים.

 

המאמר באדיבות קונימבו חנות וירטואלית www.konimbo.co.il