מסמך תיאום ציפיות לקידום אתר

קידום אתרים אורגני (SEO) הינו תהליך מורכב ומתמשך, הדורש עבודה מקצועית ע"פ שלבים וביצוע הערכות בכל שלב מחדש.

הבסיס לקידום האתר הינו מחקר מילות המפתח, בסיום המחקר נקבע מס' ביטויים ראשיים לקידום. 
חשוב לציין כי, ככל שנקדם מס' רב יותר של ביטויים, תידרש הגדלת התקציב בהתאם.

היכרות עם אתר הלקוח

שלב זה נועד להכיר את הלקוח ע"י סכירת התחום המבוקש ותכנון אסטרטגיה מתאימה לקידום. בשלב זה תינתן הערכה ערטילאית בלבד לתקציב הקידום המתאים לקידום העסק ברשת.

קבלת פנים

כאן אנו מתחילים את עבודת קידום האתר. מתחילים מסריקת האתר המקודם ומתעדים את מצבו.

מחקר מילות מפתח

בשלב ראשון במחקר מילות מפתח יש לברר אילו מילים בעלות נפח חיפוש הגבוהה ביותר ולגבש אסטרטגיה לקידום האתר. ביטויים ראשוניים מתקבלים את הלקוח ולאחר מכן מוצאים עשרות עד מאות ביטויים רלוונטיים אשר מועברים בחזרה ללקוח. לקוח שוב מסנן את הביטויים התואמים את פעילות העסקית שלו. מחקר מילות מפתח יכול לעבור לסבב שני וייתכן אפילו שלישי להשלמת ביטויים המתאימים לצרכי העסק עקב פרמטרים כגון: תחרות, פוטנציאל מגמות, עלויות וכ"ד . 
דו"ח מסקנות והמלצות ללקוח יינתן בסיום מחקר מילות מפתח אשר יכלול בין היתר המלצות לשינוי תכנית קידום האתר תקציב עבודה ולוח זמנים התואם תקציב זה.

לאחר אישור לקוח להמלצות ומחקר יתקבל דו"ח נוסף למצב סטאטוס כבו של האתר בביטויים המתבקשים לקידום יחד עם כמות החשיפות לאתר.

אופטימזציית האתר

בשלב זה מתבצע קידום עבודה בפועל. קידום ע"פ תכנית עבודה כולל עשרות עד מאות שלבים ביניהם אופטימיזציית קוד לקידום האתר, אופטימיזציית מבנה האתר ותכנים המתבקשים לקידום האתר. 
אנו ממשיכים את הקידום ע"פ תכנית עבודה תוך השגת יעדים ראשוניים לחשיפות גולשים עבור ביטויי מפתח. המשך קידום האתר ברשת האינטרנט מצריך התאמת אופטימיזצייה לדפי עומק (דפים פריפריים) ומבניהם של העמודים התומכים באתר. 
דו"ח אופטימיזציה והמלצות להמשך קידום האתר יוגש ללקוח בליווי סטטיסטיקות ושינוי תקציב בהתאם. 
לוח זמנים משוער לעבודה על שלב אופתימיזציית האתר יכול לקחת חודשיים עד שלושה חודשים בהתאם להיקף האתר.

קידום שוטף של אתר ברשת

קידום אתר שוטף כולל מעקב אחר ביצוע אופטימיזציה של אתר עצמו ומפקח על קישור האתר לתכנים (מאמרים, בלוגים, פורומים), קישורים, שימוש באתרים אחרים ורשתות חברתיות המתווספים לאתר יחד עם הוספת תכנים לאתר עצמו. הגשת דו"ח התקדמות וסטטיסטיקות.
לוח זמנים משוער לשלב זה – עבודה באופן חודשי שוטף.