עיצוב פורטלים & קנייה או מכירה של פורטל מעוצב וקיים

אחד התחומים המצליחים ביותר באינטרנט, הוא הפורטל. פורטל הוא אתר אינטרנטי המהווה "כלבויניק" של ממש – הוא כולל עמודי חדשות, אופנה ובידור, פורומים וקישורים לאתרים אחרים. למעשה, הפורטלים הם האתרים הנצפים ביותר ברשת.

כל אדם שמעט מבין באינטרנט יודע זאת – פורטל טוב, מתבסס על תשתית GUI נכונה. לעיתים רבות פורטלים נכשלים רק בגלל שהגולשים אינם מוצאים את עצמם באתר, נאלצים לחפש שעות בלי למצוא מה שהם רוצים באתר. לכן, עיצוב פורטלים הוא אחד הדברים החשובים ביותר שיש לחשוב עליהם כאשר נכנסים לשוק הפורטלים האינטרנטי.

ובכן..  אם זה המצב, נשאלת השאלה – מדוע לבנות פורטל חדש? מדוע להתחיל מאפס, כאשר יש פורטלים שרק מחכים שלקוחות  חדשים ירכשו אותם? פורטלים אלה נהנים ממאגר לקוחות קיים ונאמן, הם כבר עברו קידום  במנועי החיפוש, וכבר מוכחים כבעלי ממשק משתמש  (GUI) נוח ונכון.

ועם זאת, אנו מניחים שהסיבה שבגללה אתם מעוניינים להקים פורטל, היא כדי להרוויח כסף. האם כבר שקלתם את האפשרויות? האם אתם יודעים מהי עלות קידום פורטל ובנייתו מאפס? למעשה, אם כבר עשיתם את הבדיקות הרלוונטיות, אתם ודאי מודעים לבעייתיות הכרוכה בכך.

ולכן, הדרך היחידה שבה תוכלו להרוויח כסף ישר מהיום הראשון שבו האתר יהיה שלכם – היא רכישת פורטל קיים! הפורטל הקיים שהצלחתו מוכחת, יקנה לכם רווחים שוטפים היישר מתחילת ההיקשרות ביניכם!

אנו משתמשים בכלים המתקדמים ביותר כדי להעריך שווי אתרי אינטרנט. אנו נעזרים בכלי גוגל אנליטיקס ובכלים מתקדמים נוספים, וכשמאי נכסים וירטואליים מהימנים ניתן לכם את העצות הטובות והמדויקות ביותר בתחום!

בעמוד זה תמצאו חברות שהתמחותן היא עיצוב אתרים, כשבקטגוריה זו נכלל גם עיצוב פורטלים. הרמה היא הגבוהה ביותר שתוכלו לקבל, וכך גם השירות!

אם כך.. כל מה שנשאר הוא רק לבחור!