פיתוח תוכנות או מציאת בית תוכנה מתאים לפרופיל הפיתוח

מפתח תוכנה?  מעוניין להקים אתר אינטרנט חדש על מנת לקדם את עצמך?

חושש מהעלויות הכרוכות בכך?

ובכן...  אנו מבינים לליבך.  הקמת אתר אינטרנט חדש למפתחי תוכנה היא משימה די בעייתית ויקרה. כיאה לחברה מודרנית, השוק הישראלי רווי באתרים של מפתחי תוכנות. כתוצאה מכך, מפתחי תוכנה חדשים שנכנסים לשוק, נאלצים להתמודד עם מאות אתרים אחרים שמובילים עליהם כבר בפתיחה.

הבעיה העיקרית היא בבניית האתר ובקידומו. השאלה היא פשוטה – מדוע לך ללכת לחברת בנייה וקידום אתרים, לשלם לה אלפי שקלים מדי חודש, ולקבל תוצאות רק כעבור מס' חודשים לא ברור?

באמצעות אתר Web-Sight המתמחה בשמאות נכסים אינטרנטיים, תוכל לרכוש אתר אינטרנט קיים, ולהשתמש בו כפלטפורמה עבור עצמך! אין זה משנה אם אתה מפתח עצמאי או כזה המחזיק מאחוריו חברה, באמצעות רכישת אתר קיים תוכל להנות מהקידום  הרב שהאתר הישן נהנה ממנו (ושמפעיליו השקיעו בו עשרות אלפי שקלים),  ומקהל הגולשים הנאמן לו!

רכישת אתר קיים, היא למעשה הדרך היחידה בה תוכל לגייס לקוחות כבר מהרגע הראשון שבו האתר עולה לאוויר. במקום לחכות חודשים עד שהאתר יתקדם, לבזבז אלפי שקלים בעיצובו ובבנייתו – מצב שלפעמים מביא לאתר יפהפה כ"כ עד שהגולשים לא מבינים מה לעשות איתו – תוכל פשוט להנות מיתרונות אתר קיים ולהפיק רווחים החל מהיום הראשון!

האפשרות הקיימת השנייה כמובן הוא שימוש בשירות פיתוח תוכנה על פי דרישה 

אם כך,  התשובה היא ברורה – אתה איש עסקים רציני. אתה מעוניין להרוויח כסף. ברוך הבא ל-Web-Sight, המקום היחידי שיכול להגשים את חלומך!