פרסום באינטרנט וסלולר

עולם הפרסום מתבסס על קניית שטחי פרסום רלוונטיים לקמפיין משווק. כך זה עובד בטלוויזיה בה אנו צופים פרסומות בהפסקות של תוכניות בידור. באותו אופן אנו שומעים ג’ינגלים ברדיו למיתוג עסק כזה או אחר וכך  הדברים פועלים גם באינטרנט בו רוכשים שטחי פרסום ממוקדים לקהלי יעד רלוונטיים לעסק.

משרדי פרסום באינטרנט וקמפיינים של פרסום בגוגל (פרסום ממומן) בדרך כלל עובדים על בסיס מאגר פלאטפורמות / אתרי אינטרנט מולם הם חותמים הסכמי פרסום שנתיים. בדרך כלל ישנם ספקי ביניים אשר מכינים את כל הפרסומות (עיצוב באנרים בעיקר והעברתם לבעלי שטחי פרסום).

 דבר נוסף אשר מקובל בשוק אך מעורר מחלוקת אצל משווקים רבים: ככל שהפורטל מוכר יותר שטח הפרסום שלו הופך להיות יקר יותר אך אין זה כלל אומר שקהל היעד שלו מתאים יותר לקהל יעד שלכם. פרסום ל 10000 איש ממוקדים לשירות הנמכר ע”י העסק יכולים לייצר ובדרך כלל מייצרים פרסום אפקטיבי יותר מחשיפה מול 100000 (פי 10 יותר גולשים) לא ממוקדים לליבה העסקית המשווקת לשמה הוקם הקמפיין.

קיימות פלאטפורמות פרסומיות כמו DOUBLE CLICK של ADPLANNER בו ניתן לראות אתרים אשר מסודרים כבר על פי תחומי ההתמחות שלהם לקהלי המפרסמים. אחד היתרונות של פאטפורמה פרסומית זו מעבר לעובדה שדכה ניתן לבדוק את סיווג הטראפיק של האתר הינו יכולת אוטומטית של המערכת להגביל את המפרסם לכמות חשיפות / הקלקות משויימת ואחר מכן להציג את מודעות אדסנס על מנת לא לפגוע במשווק (בעל הנכס הוירטואלי = אתר אינטרנט).  

הכוח הרב של משרדי פרסום נימצאים בשטחי חשיפה גדולים אותם הם יכולים לרכוש תוך פרקי זמן קצרים, אך זהו גם  אחד החסרונות העיקריים של משרדי פרסום גדולים אשר גונזים מלקוחותיהם אחוזי רווחיות גדולים במיוחד. בנקודה זו נכנסים משרדי פרסום ומשווקים קטנים אשר יכולים לספק למפרסמים מענה איכותי במחירים נוחים לאומת מתחריהם הגדולים מכיוון שמשווקים גדולים מחזיקים בעצמם בחלקם של הפאטפורמות (הכוונה לפורטלים, חנויות,אינדקסים ועוד...).

דרכינו לדוגמה תוכלו להזמין מדיה ישירות לפי הנושא ואנו נאתר עבורך את הפורטלים המתאימים לקהלי יעד רלוונטיים לתחום הפעילות שלכם על מנת שתוכלו להשתמש בקבוצת אתרים זו גם בעתיד במחירי פרסום אטרקטיביים.