קידום עסקים אורגני - SEO

ההתפתחות הטכנולוגית של ימינו הביאה לכך שהמחשב והאינטרנט מהווים חלק גדול מחיינו: בעבודה, בשעות הפנאי, בלימודים ולמה לא...
חיי היומיום מתבססים על שיטוט וכניסה לאתרים השונים. בהקמת אתר אינטרנט, שני הצדדים מרוויחים: הגולש מקבל מידע חופשי והעסק מקבל חשיפה ופרסום באינטרנט.

לא פלא, שכל עסק - מהקטן ועד לחברות הגדולות בשוק מחזיק באתר המציע תוכן ושירותים.
קידום אתרים  - רק בשביל לקדם ביטוי.
אלפי גולשים משתמשים במנועי חיפוש בכל דקה נתונה. על מנת להתפרסם ולהשיג מקום טוב בתוצאות החיפוש עלינו להשתמש בקמפיין קידום אתרים. קידום אתרים מקצועי הוא התשובה לבעלי עסקים, שיודעים שהאתר שלהם חייב לבלוט מעל שפע האתרים המוצעים בתחומם.
יסודות קידום אתרים באינטרנט בנויים על העובדה שגולשים נוטים להיכנס יותר לתוצאות העליונות בדף התוצאות. לכן, קידום אתרים פועל לשם העלאת הקישור של האתר למודעות הגולש. כך יכנס הגולש לאתר ויגדל הסיכוי שהוא ישתמש בשירותיו. כלומר, באמצעות קידום אתרים ירוויח האתר - משתמש פעיל.
והיום נלמד בשיעור חשבון: קידום אתרים = רווח!

קידום אתרים באינטרנט  נעשה בכמה מישורים:

• ביצוע אופטימיזציה לאתר, אופטימיזציה לקוד תוכן ומבנה.

• קידום אתרים במנועי חיפוש - קידום אתרים בתשלום, פרסום בחלון קישורים ממומנים בתוך דף התוצאות.

• קידום אתרים בעזרת SEO - קידום אתר דרך טווח ביטויי מפתח מובילים, בנייה ועוד.

• קידום אתרים בשיווק באינטרנט: באנרים, רשתות חברתיות, קמפיין פרסומי.

על מנת להצליח בתהליך קידום אתר, עלינו להגדיל את יחס ההמרה. יחס המרה הוא מדד שמשווה בין מספר הגולשים שנכנסו לאתר, לעומת מספר הגולשים שעשו שימוש באתר.

בנוסף, עלינו להשתמש ב"הפצה חכמה" בעת קידום אתרים . הפצה חכמה היא פנייה לקהל יעד מוגדר במהלך קידום אתרים. פנייה איכותית = פנייה לגולשים, שקיים סיכוי טוב שיהפכו ללקוחות העסק.

החשבון הוא פשוט: על מנת לראות רווחים, עלינו להגדיל את יחס ההמרה, כך שיותר גולשים יהפכו ללקוחות.