שלבים בתכנון השיווק של ערוץ המדיה האינטרנטי

אם הגעתם אלינו בכדי לחזק את השיווק שלכם ע"י ערוץ המדיה האינטרנטי - הגעתם ליעד הראשון שלכם במשא זה. בין אם מטרתכם להגדיל כמות פניות או נתח השוק או יכולת המרת לקוחות פוטנציאלים ללקוחות רוכשים באתרכם ומחוצה לו עליכם לפעול על פי קריטריונים להצלחה עליהם מתבסס השיווק באינטרנט.

אין די בכך לבנות פלטפורמה מעניינת לעשיית עסקים באינטרנט, על המשווק לנתח ולתכנן אותה בהתאם לשיווק מוצלח ב-WEB, לשווקה ברוח התכנון ולתחזקה ע"י תהליכי או"ש תקינים.     

תכנון היחידה העסקית - תהליך תכנון מתבסס על מחקר, ניתוח ואפיון היחידה העסקית בהתאם לפער בין "הרצוי" ל-"מצוי" של קהל גולשים פוטנציאליים ממוקדי מטרה ונגזר מהתנהגות צרכנית קיימת בשוק.

שיווק היחידה העסקית - שיווק מוצלח באינטרנט מבוסס על שלושת עקרונות עיקריים והם "טראפיק" - זרימת גולשים פוטנציאלים לפלטפורמה משווקת, "יחסי המרה טובים" - מתייחס לאחוז גולשים פוטנציאליים מתוך אלו שהגיעו לאתר וביצעו את הפעולה לשמה האתר הוקם, וכמובן "זהות חיובית ברשת".

תחזוקת היחידה העסקית - לאחר שהלקוח פנה לפירמה בעקבות שיווק, יישום תהליכי שיווק פנימיים לעסק כגון מכירות, ניהול מחזור חיי לקוח וארגון ושיטות עבודה תקניים של היחידה העסקית של הפירמה קריטיים להצלחת ההשקעה.                         

חברת Web-Sight הינה חברת אינטגרציה המספקת פתרונות שיווק ומיתוג באינטרנט מוכנים לרבות ייעוץ שיווקי באינטרנט (Turn Key) ופתרונות פרויקטאליים לחברות המעוניינות להשיג יעדים שיווקיים קצרים, בינוניים וארוכי טווח אשר מותאמים לקו העסקי של הפירמה, עקרונות לשיווק מוצלח באינטרנט ושיטות עבודה פנימיים לתחזוקת ההשקעה השיווקית.   

פתרונות המובילים אישיים מושגים ע"י ניתוח שוק, תכנון ויישום נכון בפועל של פתרונות קיימים תוך שמירה והקפדה על החזר השקעה אפקטיבי וגובר בהתמדה דרך ערוץ המדיה האינטרנטי במחזור חיי הלקוח.

אמצעי בקרה מופעלים לאחר פעילות שיווקית לבדיקת כדאיות החזר ההשקעה של יחידה עסקית של הפירמה.