נמצאו 2 תוצאות לחיפוש ספקים
ROI solutions
איש קשר לאוניד פרופס
טלפון 0722525069
טלפון נוסף 0546427050
דוא"ל leon@destination.co.il
אתר www.web-sight.co.il
רוי פתרונות הינה חברה לשיווק ופרסום דרך ערוצי המידה האאינטרקטיביים במגוון תחומים.
SEO-VIP
איש קשר אלמוג גרציאן
טלפון 0542122978
טלפון נוסף
דוא"ל almogracian@gmail.com
אתר https://www.seo-vip.co.il/
חברת SEO-VIP מתמחה במתן פתרונות אינטרנט לעסקים וחברות. החל מבניית האתר ועד פרסום ושיווק העסק בגוגלח. החברה מספקת בנוסף מגוון רחב של שירותי שיווק באינטרנט ופיתוח אתרים בטכנולוגיות המתקדמות ביותר בשוק. בקרו באתר הבית שלנו לפרטים נוספים!

פרסום בגוגל - קידום עסקים טבעי - אורגאני 

אחת משיטות לקידום עסקים מתוך מכלול השיטות וטקטיקות השיווק והמיתוג באינטרנט הינה שיטת קידום העסק במנוע חיפוש או במילים אחרות קידום אורגאני בתוצאות חיפוש באינטרנט בין אם מדובר בעסקים קטנים וגדולים. השיטה נועדה להוזיל משמעותית את עלויות פרסום ושיווק ממומן ע"י אותם העסקים.

רוב השיווק באינטרנט וגיוס לקוחות חדשים לעסק מתבסס על רכישת טראפיק של גולשים ממוקדים לדפי הנחיתה של האתר של העסק המקודם. לאחר שהעסק יודע מראש אילו קבוצת ביטויים מייצרים עבורו את אחוזי ההמרה הגבוהים ביותר ולאחר כל שלבי ייעול לקמפיין רצוי שהעסק יעביר בין 30 ל 40 אחוז מהתקציבי פרסום הנוכחיים לצרכי ניטוב גולשים אשר מגיעים דרך מנועי חיפוש באופן טבעי.

לקידום אורגני ישנם יתרונות רבים לשמם עסקים רבים משקיעים תקציבים ניכרים המסתכמים באלפי ש"ח בודדים לקידום עסקים אורגני בארץ ועשרות אלפי דולרים בחודש לקידום ביטויים מסויימים החו"ל.        

-    הוזלת ערך עלות תועלת בגיוס לקוחות חודשים לעומת הקידום הממומן 
-    גולשים אשר מגיעים לאתר באמצעות דרכים אורגניות סומכים יותר על האתר (על פי מחקרים סטטיסטיים). 
-    אחוזי המרה  של גולשים המגיעים דרך תוצאות אורגניות בדרך כלל גבוהים יותר מקידום/שיווק ממומן. (פרסום בגוגל)

על כל אתר או עסק מקודם יש לבסס את עצמו בתוצאות קידום אורגני לשם התייעלות תחרות  דרך ערוץ האינטרנט. ללא מבנה נכון של קטגוריות ודפי נחיתה, מיץ קישורים פנימיים באתר, ניטווט יעיל ונוח, הזרנת טראפיק דרך אתרים תומכים או מתחרים, אופטימיזציה תקנית סביר להניח שלא תוכלו להיות תחרותיים באמת כי המתחרים החכמים מפעילים את שתי השיטות יחד להוזלת עלויות הפרסום. 

החלפות קישורים

מאז הפיכתו של מנוע החיפוש "גוגל" למונופול בעולם הגששות הוירטואלי, השתנתה כל גישת התרבות האינטרנטית. זו הפכה לממוסחרת יותר, ובעלת דרישות שונות למדיי מבעבר.

מנוע החיפוש מבוסס על שלל אלגוריתמים ודרישות, שהקפדה עליהן מבטיחה קידום במילות החיפוש השונות הקשורות לאתר שלכם. אחד הדברים העיקריים שחובה להקפיד עליהם בכדי להצליח בקידום עסקים אורגני, הוא החלפות קישורים.

חילופי קישורים תורמים למנוע החיפוש בכך שהם מיידעים אותו שהאתר שלכם אמין ואיכותי, מכיוון שאם אתרים אחרים שולחים אליו קישורים אז כנראה שהוא באמת אתר שווה.

ועם זאת, זה לא כזה פשוט – האתרים שצריכים לקשר אליכם חייבים להיות איכותיים ומוכרים, מכיוון שהחלפות קישורים עם אתרים קיקיוניים שוות כקליפת השום.

בעמוד זה, תמצאו אתרים המעוניינים לבצע חילופי קישורים. באמצעות פנייה אליהם תוכלו לקדם את אתרכם בצורה טובה ביותר ולדאוג לחשיפת גולשים יציבה ומבוקרת. כמו כן, בעמוד תוכלו להיקשר אל חברות המתמחות בחילופי קישורים, ואלו יוכלו לסייע לכם במציאת קישורים איכותיים.

באתר Web-Sight, תמצאו אתרים המוצעים למכירה בתחום בו אתם עוסקים. אתרים אלה כבר מקודמים במנוע החיפוש וכבר ביצעו חילופי קישורים איכותיים, בכדי לסחוף כמות גולשים נאה. באמצעות רכישת אתר כזה, תוכלו לחסוך מעצמכם את הזמן והכסף הרב הכרוכים בהקמת אתר חדש מאפס, תוך קידומו האיטי ושפיכת כספים בלתי נגמרת.

מומחי האתר הם שמאי נכסים וירטואליים ויספקו לכם עצות מעולות לגבי רכישת אתרים, תוך הצעת אומדני מחירים מדויקים ומתן טיפים שידאגו להצלחתם העתידית והמלאה!

בניית קמפיין אדוורדס וניהולו - קידום עסקים ממומן

פרסום בגוגל או קידום ממומן מהווה היום נדבך עיקרי בקידום של עסקים קטנים וגדולים לצורך גיוס לקוחות חדשים לעסק. אקטיבציה של פרסום בגוגל ממומשת ע"י הפעלת קמפיין אדוורדס חכם בעל יכולת לפרוס זרועותיו  גם לרשת התוכן של אתקים אחרים - אדסנס.

באמצעות בניית קמפיין אדורדס נכון ניתן לנתב גולשים פוטנציאליים ליחידה עסקית המשווקת / מפורסמת של העסק תוך ייעול מתמיד של הקמפיין עצמו באמצעות שימוש נכון בכלי הקמפיין הרלוונטיים לעסק.

שימוש נכון ובניית קמפיין יעיל מצריך התעסקות ברמה שבועית וידע ניכר בניתוח ממצאים אנליטיים של הקמפיין. עסקים שמכבדים את עצמם אינם מנהלים את הקמפיינים האלה בעצמם אלה נותנים את העבודה למשווקים אינטרנטיים לצורך ייעול ובקרה מתמדת במטרה להוזיל עליות פרסום של העסק.  נהוג לתת למשווק 15% מערך הקמפיין כל עוד הוא עובר את המכסה המינימאלית של סכום (Fix Price) עליו תסכמו עם המשווק. משווקים מתחילים לוקחים דמי ניהול מינימאליים על סך 500 ש"ח בחודש


ממשק אדוורדס של גוגל כולל מספר זרועות בעל יכולת נגישות לאזורי מדיה שונים באינטרנט וסלולר:

-    ניתן למקד את הקמפיין רק במנוע חיפוש  של גוגל      
-    ניתן להרחיב את הקמפיין לרשתת תוכן של אתרים אחרים בעלי תמטיקה דומה או זהה לשלכם 
-    אפשר להרחיב את הקמפיין לרשות שותפים של גוגל וסלולר על מנת מודעתכם תוצג גם במכשירים ניידים.  

לפרסום בגוגל קיימות יכולות מתקדמות של תזמונים אוטומאטיים להעלאת הבידים או הפעלת מחזורי בזמן ומיקום מסויימים, אך חשוב מכל שלצורך ביצוע נכון של הקמפיין על המשווק להבין את הלוגיקה והפילוסופיה לפיה אלגוריטם של גוגל פועל מחד ולנתח נכון את התנהגות הצרכנית באוטו תחום או אפילו אשקול עסקי מאידך. 

שוב פעם, אין אנו ממליצים לכם להתעסק בבניית קמפיינים וניהולם השוטף לצרכי פרסום העסק  באינטרנט בעצמכם.