קידום ויראלי ביוטיוב ולטובת שיפור יחסי המרה  

קידום עסקים באמצעות ערוץ היוטיוב נמצא כדרך הטובה והטבעית ביותר לקדם את העסק שלך. עד הים המשווקים בארץ לא נכנסו למדיה זו בצורה רצינית באמת אי לכך התחרות בתחום נמוכה עד מאוד. אין הזדמנות עסקית טובה יותר לעסק מלהפיק וידאו – רצוי שיהיה כמה שיותר ויראלי והפיצו ב Youtube.

קידום עסקים ביוטיוב לא התקבל  עד כה אצל חברות רבות ,אשר נכחו להבין, שעל מנת להופיע בדף תוצאות חיפוש רלוונטי ביוטיוב בתוצאות גבוהות עליהם להפיק סרטים חדשים עדכניים יותר ללא סוף והדבר הופך לפחות משתלם מבחינה כלכלית מחד. מאידך דף אינטרנטי מקודם במנועי חיפוש בגוגל יכול לתחזק בצורה יוצאת מן הכלל את וידאו המקודם על מנת שלא ירד בתוצאות חיפוש לאחר תקופה ממושכת בעקבות סרטונים מעודכנים יותר אשר דוחפים את הישנים החוצה .

בואו נמחיש לכם עד כמה הכלי הזה חזק ועד כמה הוא מעלה את הערך של קידום עסקים טבעי דרך מנועי חיפוש. יצא לכם בטח לראות כבר וידאו (בצורת קובייה) הנמצא בדף תוצאות חיפוש כאשר חיפשת ביטוי כלשהו נכון?   אז נוסיף ונומר כי לא משנה עם הוידאו הזה נמצא ראשון או אחרון בדף זה הוא עדיין יקבל כמות חשיפות פרופורציונאלית גבוהה לדפים אשר נמצאים בתוצאות חיפוש עליונים מכיוון שנוכחות הוידאו עצמה משפרת בצורה דרסטית את אחוזי ההקלקות על הדף.

ובכן הבנו ששילוב יכולות קידום אתר טבעיות של אתר האינטרנט ונוכחותו של הוידאו באחד הדפים המקודמים מייצר אפקט בזכותו ניתן להכפיל ואף לשלש את כמות הפניות המתקלות לעסק אך לא רק....

וידאו כשלעצמו הוא אמצעי נוח להעברה ולשיתוף מידע בשיטות חבריות. אנשים פרטיים ו אף עסקים רבים יכולים ישתמשו ווידאו שלך לצורך שיתוף או המחשה של המסר אשר הם מעוניינים להעביר, אי לכך הוידאו שלך יכול לקבל רגליים בפני עצמו ואף לעזור לך לקדם את אותו עמוד הנחיתה בו הוא נוכח הרי יש קישור ממנו לדף העסק שלך והפצת הוידאו ע"י גורמים אחרים – משמה הפצת הקישור לאתרך.

אז איך עושים את זה?.... 
מנתחים את העסק לרבות המודלים העסקיים שלו ואת המסר שאנחנו רוצים להעביר. מחלקים את התסריט למסרים הראשיים והמשניים וכותבים את הפעילות אשר יש ליישם על מנת להעביר את המסר.

לאחר אישור התסריט מול העסק "אמרות - מסרים" והבהרות מסר מאופיינים מראש, שולחים צלם אשר מבצע את העבודה שולחים צלם סטילס וצלם וידאו אשר מצלם את החומר עם הדמויות והשחקנים הרלוונטיים – אפשר גם להשכיר שחקנים בעלויות יחסית נמוכות. לאלה שרוצים שהסרטון שלהם יהיה מושקע יותר ניתן לשלב אפקטים קיימים מארכיוני דטה של תמונות וסרטונים מושקעים קיימים – בתשלום כמובן,  אך חשוב מכל מסיפור זה הוא לדעת להעביר את המסר בצורה קלה ונוחה ביותר להבנה לצרכן.